www.sudzibas.lv Netvision Krāpšana un nekvalitatīvi pakalpojumi

Netvision - Krāpšana un nekvalitatīvi pakalpojumi

Jau ne pirmo reizi gada laikā saskaramies ar cūcību no šīs kompānijas. Mājas lapā aprakstā nekaunīgi melo par “tehnisko atbalstu 24/7”. Pēc plkst. 18.00 nesazvanīt: vai nu uzreiz nomet, vai dzirdu automātisko atbildētāju ar lūgumu atstāt balss ziņu. Vai tad tas ir atbalsts? Kad darba laikā viņi tomēr pacenšas pacelt tālruni, uz šo pretenziju atbild “nu jūs vienmēr varat atstāt balss ziņu vai rakstīt uz e-pastu”. Lielisks atbalsts, nav ko teikt. Internetu atslēdz galvenokārt vakarā vai naktī. Strādāju no mājām un tieši vakarā. Man ne reizi vien ir pārtrūkuši darba zvani. Tās ir šausmas. Pretīgs serviss. Un uz visām pretenzijām turpina atbildēt “mēs novērtējam savus klientus, mēs vienmēr palīdzēsim”. Meli! Ne palīdzības, ne atbalsta, ne skaidras atbildes. Paldies Netvision par kārtējo sabojāto piektdienas vakaru 07.03.2025. Ne pastrādāt, ne atpūsties.

Atbilde no Netvision Support Pārstāvja atbilde 14.05.2025

Labdien!

Paldies par Jūsu atsauksmi.

Mums patiesi žēl, ka Jums nācās piedzīvot neērtības mūsu pakalpojumu izmantošanā. Minētajā periodā bija tehniska avārija datu centrā, kas uz laiku ietekmēja gan mūsu pakalpojumu darbību, gan arī mūsu saziņas kanālus. Problēma tika novērsta iespējami īsā laikā.

Mēs saprotam, cik svarīgi ir stabili pakalpojumi, un tāpēc pastāvīgi ieguldām uzlabojumos un strādājam pie mūsu infrastruktūras noturības, lai līdzīgas situācijas nākotnē novērstu pavisam un nodrošinātu vēl stabilāku un drošāku servisu mūsu klientiem.

Mēs novērtējam katru atsauksmi, jo tā palīdz mums augt un pilnveidoties.

Ja Jums ir jautājumi vai nepieciešama palīdzība, lūdzu, nosūtiet privātā ziņā Jūsu kontakttālruni un pakalpojuma sniegšanas adresi.

Ar cieņu,
Netvision

V

Komentāri (2)

Labdien!

Ja Netvision sniedz nekvalitatīvus pakalpojumus, neievēro solīto 24/7 tehnisko atbalstu un nespēj nodrošināt stabilu interneta savienojumu, tas var būt līguma pārkāpums un negodīga komercprakse.

Jūs varat iesniegt rakstisku pretenziju uzņēmumam, pieprasot pakalpojuma kvalitātes uzlabošanu vai līguma laušanu bez soda sankcijām, un, ja uzņēmums nesadarbojas, vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) ar sūdzību par neatbilstošu pakalpojumu. Ja nepieciešama palīdzība sūdzības sagatavošanā, droši varat vērsties pēc juridiska padoma!

E evija876543 09.03.2025

Piekrītu! Mums 28.februārī (piektdienā) uz visu vakaru un nakti pazuda gan internets, gan televīzija. Pēc tam pirmdienā sazinājāmies ar Netvision, kuri solījās, ka esot bijusi liela avārija, bet ka nekas tāds vairs neatkārtošoties un turpmāk viņus noteikti varēšot sazvanīt. 07.03. atkal pazuda gan internets, gan televīzija un sazvanīt nevienu nebija iespējams.Interesanti, ka nu jau divas nedēļas pēc kārtas tieši piektdienās pazūd televīzija un internets. Arī es strādāju vakaros un naktīs, līdz ar to interneta pazušana burtiskā nozīmē ietekmē manu darbu. Ar bailēm gaidu nākamās nedēļas piektdienu, jo te jau vairs nevar saprast, kas notiks - vai būs internets vai atkal pēkšņi tieši piektdienā un tieši vakarā notiks kāda mistiska "avārija".

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes