www.sudzibas.lv NB biljarda klubs Darbinieka necilvēcīga izturēšanās pret klientu ar cukura diabētu

NB Biljarda Klubs   - Darbinieka necilvēcīga izturēšanās pret klientu ar cukura diabētu

2017.gada 26. jūnija pēcpusdienā mēs, 5 meitenes, apmeklējām iepriekš minēto NB biljarda klubu, lai atzīmētu dzimšanas dienu, taču diemžēl šis klubs jeb šīs iestādes visnotaļ "laipnais" un "pretīmnākošais" darbinieks (Ja atmiņa neviļ, vārdā Deniss. Tumši mati, šķietams krievu valodas akcents, šauras acis, ar apmatojumu noklāts vēders, Jautāsiet, kā to zinām? Turpinājumā tiks atbildēts.)
Jau pati ierašanas klubā no personāla puses nebija diez ko patīkama - nekādu šķietami normālo sasveicināšanās frāžu, runāja ar mums tā, it kā mēs būtu ne potenciālie klienti, bet sētas skuķi. Nu labi, cilvēkam slikta diena, ko darīt, bet tam nevajadzētu ietekmēt darba kvalitāti. Tā kā nācām no picērijas un, nespēdamas apēst visu pasūtīto, bijām līdzi paņēmušas picas kasti, nemaz negrasīdamās tās saturu notiesāt biljarda klubā, taču jaukais darbinieks mums "laipni palūdza" izmest kasti ar visu saturu, jo tas reiz neatbilstot iekšējās kārtības noteikumiem. Labi, piekrītu, BET mēs netaisījāmies ēst! Pat palūdzām, vai iespējams picu novietot pie viņa aiz letes, kamēr spēlējam, vai ielikt somā, jo kā gan laipnie NB darbinieki varētu zināt, kuram klientam somā ir ēdiens, kuram ne, bet nē, noteikumi, redz, video novērošanas kameras utt... Ceru, ka šīs kameras fiksēja arī to, ka iepriekš minētais darbinieks (tālāk sekojošais tik tiešām notika, zinu, izklausās dīvaini, bet šādas personas ar tik savdabīgiem ieradumiem patiešām strādā klientu apkalpošanas nozarē. Nezin gan, ko par to saka darbinieka tik iemīļotie noteikumi?!) visu sarunas laiku ar savu roku aiztika savu kreklu un vēderu, tā to atkailinādams un mums demonstrēdams vēdera apmatojumu).
Ar sakostiem zobiem beidzot tikām pie galda, attieksme, protams, bija vienkārši pretīga, bet nepaguvām pabeigt otro partiju, kad atkal ieradās šis darbinieks un teica, ka mums jāsamaksā un jādodas prom, jo mums uz galda ir ŪDENS. "Aizliegts ienest dzērienus". Okay, saprotu, bet vai fakts, ka viens no mums ir diabētiķis ar invaliditātes apliecību neko neietekmē? (Vēlāk konsultējos ar juristu, ietekmē gan) Ūdeni var ienest ir visur, tikai ne biljarda zālē, pat ja esi slims, jo, redziet, viņiem interesē tikai noslaukt mūsu naudu. Kad mēs informējām darbinieku par slimnieku un viņa tiesībām, nekas nemainījās. Iedeva izlasīt noteikumus - izlasīju. Kad palūdzu uzrādīt noteikumus, kas jāievēro iestādei un darbiniekiem, lai viss šis pasākums būtu legāls, iedeva izlasīt atkal to pašu apmeklētāju noteikumu lapeli.

Protams, ka mēs aizgājām prom, diez vai tik drīz atgriezīsimies šajā klubā, jo mēs, būdami sevi cienoši cilvēki, negrasāmies pieļaut šādu darbinieku attieksmi.
Varbūt nabaga džekam gadījusies slikta diena, bet man ir vienalga, jo, ja tu esi darbā, strādā tā, lai klienti būtu apmierināti un tava alga būtu pelnīta. Šāda izturēšanās, runāšana un savas miesas glāstīšana, runājot ar klientiem, ir vienkārši pretīga!

A

Komentāri (1)

N NB Group Pārstāvja atbilde 27.06.2017

Cien. Alise,

No sirds atvainojamies par nepatīkamo starpgadījumu NB Club & Apartments.

No savas puses piedāvājam Jums divu stundu bezmaksas pool spēli jebkurā Jums izdevīgā laikā.
Lūgums iepriekš sazināties ar NB Club & Apartments Restorānu / Bāru menedžeri Olgu pa tālruni 26254743.

Diemžēl savu ēdienu un dzērienu pie mums ienest aizliegts, tāpat nevaram tos uzglabāt savās telpās saskaņa ar PVD noteikumiem,
personām ar invaliditāti negāzētu ūdeni izsniedzam pēc pieprasījuma un bez maksas.

Gaidīsim Jūsu zvanu! Paldies par sapratni jau iepriekš!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes