LV RU
www.sudzibas.lv MTTC Slikts serviss

MTTC - Slikts serviss

Serviss briesmīgs un komunikācija zem katras kritikas. Telefons tika nogādāts Tele2 un nosūtīts uz apdrošināšanas remontu. Attiecīgā pašriska summa samaksāta tika tās pašas nedēļas laikā. Ir pagājuši vairāk kā 2 mēneši un vēl aizvien nav atgūts telefons.
Pēc pirmā mēneša , kad īsziņas ar tekstu "Detaļas ir pasūtītas" nāca jau kuro reizi, nolēmu sazināties ar MTTC, kur paziņoja, ka , ja mēnesi ierīce jau ir remontā, tad viņi pasūtīšot jaunu. Diemžēl, šādu informāciju dzirdu pirmo reizi un pieņemu, ka daudzi par šādu politiku nav informēti. Tomēr ierīce tā arī neatnāca. Tele2 palīdzēt nevarot, Balta sazināšoties, bet arī rezultāts nav manāms. MTTC pārstāvji sūta viens pie otra - "Par šo situāciju es jums nemācēšu atbildēt" , "Pati esmu izbrīnīta , ka tā" - ir standarta atbildes. Kad beidzot tiek iedots cits numurs, kas vairs automātiski nerādās kā MTTC numurs, tad arī no tā neviens nestādās priekšā un atbild tikai caur īsziņām. Esot problēmas ar sistēmu, kad tikšot galā , nosūtīšot. Lieki laikam jau pat piebilst, ka solījums nosūtīt izskan jau trešo reizi,

Iesaku 3 reizes padomāt , pirms ņemt caur Tele2 un Baltu ierīces apdrošināšanu - viņu sadarbības partneris ir augstāk minētais MTTC.

26.02.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no MTTC Pārstāvja atbilde 27.02.2019

Labdien!

Esam Jums nosūtījuši personīgu ziņu sudzibas.lv vietnē. Lūdzam apskatīt vēstuļu sadaļu.

Cerot uz problēmas atrisinājumu,
MTTC Latvija
Klientu serviss

An

Komentāri (1)

Ex Exsecutioner 08.03.2019

https://www.sudzibas.lv/mttc/mttc-krapsana-c543481

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu
SubWay

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Datu aizsardzības politiku.

Pieņemt Sīkdatnes