LV RU
www.sudzibas.lv MTTC Krāpšana, slikts serviss, bojājumi

AtrisinātaMTTC - Krāpšana, slikts serviss, bojājumi

Pirms nodot viņiem telefonu, noteikti nofilmējiet video ar to kā viņš darbojas, un laikam kā jūs viņu ieliekat kastē pirms nosūtīt. Jo pusotra gada vecam samsung a6+ bija slikts kontakts uzlādes ligzdai, nolēmu nosūtīt garantijas remontam, atpakaļ saņēmu paziņojumu, ka telefonam ir ūdens bojājumi un tas nedarbojas. Palūdzū nosūtīt atpakaļ, bez piedāvātā 150 uer remonta, un tiešām telefons vairs nedarbojās, nosūtīju viņiem to atkārtoti, lai atgriež vismaz tādā kārtībā, kādā tas tika nosūtīts viņiem. Rezultāta neko protams es pierādīt nespēju un nācās piekrist 150 eiro remontam, bet apetītē kā zināms rodas ēdod un viņi man piezvanijā, ka remonts nav izdevies, nepieciešami vēl 80 eiro, tagad risinām... Viņi draud paturēt 150 eur un atgriezt nedarbojošos ierīci, ja nepiekritīšu piemaksāt 80 eur.

16.06.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no MTTC Pārstāvja atbilde 16.06.2020

Labdien.
Mums ir ļoti žēl, ka nevarējām apkalpot Jūsu ierīci garantijas ietvaros. Ierīces, kuras nav mitrumizturīgas, nevajadzētu pakļaut mitruma iedarbībai.
Tā kā atteicāties no maksas remonta, jo remonta gaitā tika atklāti papildus defekti, par remontu samaksātā nauda Jums ir pilnībā atgriezta.
Nākotnē iesakām izvēlēties mitrumizturīgu tālruni vai papildus iegādāties ierīces apdrošināšanu.
Ar cieņu,
MTTC atbalsta komanda.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Jevgenijs T 30.06.2020

Man savukārt ļoti žēl ka nosūtu jums darbojošos ierīci ar sliktu kontaktu lādētāja ligzdai, ko joprojām bija iespējams lādēt pakustinot vadu, un atsakoties no 150EUR remonta saņemu atpakaļ jau absolūti nedarbojošos. Nosūtu to atkārtoti, jo izejas īpaši nav, telefons ir čupā, jūs saņemat 150EUR. Un kas notiek? Jūs nosaucat vienu summu, tad sakat, ka remonts nav izdevies un jāmaksā vēl gandrīz tik pat (kopumā pašas ierīces vērtrību pārsniedzot vairāk kā divreiz) . Un vēlāk šantažējat, ka nosūtīšot nedarbojošos ierīci atpakaļ, paturot 150EUR par remontu, ja es neiemaksāšu otro daļu. (SS.LV šāds telefons maksā 100 EUR). Un jā, jā, saņēmu jūsu darbinieka skaidrojumu kāpēc telefons vairs nedarbojas vispār,- mitrums, kas iedarbojās tikai jūsu darbnīcā. Un tas ir tik mistisks mitrums, ka pat veicot otro remontu nebūs garantijas ka tā darbosies. Jūs paši piekristu piemaksāt apmaksātam pakalpojumam ar vārdiem "var būt salabosim" ?

Un kad es saņēmu naudu? Kad pieslēdzās PTAC un TELE2? Paldies par pretīmnākšanu! Naudu saņēmu, sabeigtu telefonu joprojām nē.

Tā kā Jums patīk kaut ko ieteikt, ieteikšu Jums sazinietieslūdzu ar SAMSUNG, lai jūsu darbiniekiem iesaka, kur ir iespējams iziet kvalifikācijas paaugstināšanas kursus.

J

Komentāri (2)

F firegaze115 01.06.2020
Slikts serviss

Покупал телефон (Rd electronics). Сдал телефон по гарантии. Причина при наборе номера не появлялся экран вызова абонента. Позванили из сервиса сказали надо менять экран. А сбросить на заводские настройки они не догадались.

S Sudzibas.lv Admin 17.06.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes