www.sudzibas.lv MTTC Slikts serviss

MTTC - Slikts serviss

Šodien, 29. Jūnijā, atnācu ar peli, kura pēkšņi pārstāja strādāt, MTTC servisā akropolē. Devos šeit, jo peli esmu nopircis 220.lv interneta veikalā un pavadzīmē ar garantijas remonta aprakstu bija norādīts šis serviss. Kad atnācu un sāku darbiniekam stāstīt situāciju, viņš mani pārtrauca un teica, ka viņi labo tikai tālruņus. Es jautāju, kādēļ pavadzīmē ir norādīta šī adrese, ja šeit nav iespējams saņemt man nepieciešamo pakalpojumu. Darbinieks ar ļaunumu balsī atbildējis, ka tā nav viņa problēma un teica, citāts: "ejiet kaut kur citā vietā, tur vēl ir vairāki uzņēmumi rakstīti". Galu galā uzgāju akropoles 2. Stāvā pašā 220.lv veikalā un vērsos pie darbinieces ar to pašu jautājumu. Pirmkārt, viņa bija pārsteiga par to, ka es saņēmu tādu atbildi, un, otrkārt, dēļ man sagādātām neērtībām man vienkārši iedeva jaunu peli. Uzskatu, ka MTTC darbiniekam, kurš šodien tur strādāja, pieklājīgāk jāatbild klientam un jāpalīdz tikt pie risinājuma (piem. , ja tieši akropolē peli saremontēt nav iespējams, tad sazināties ar citu servisu un noskaidrot klientam nepieciešamo informāciju) .

29.06.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no MTTC Pārstāvja atbilde 30.06.2021

Labdien, Oskar!

Esam patiesi sarūgtināti par Jūsu nepatīkamo pieredzi un uzņēmuma vārdā atvainojamies par to.
Šī situācija pilnīgi noteikti tiks pārrunāta ar darbinieku.

Ar cieņu
MTTC Latvija

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes