LV RU

MTTC - MyPhone

Griezos pie šiem kā viņi paši sevi dēvē REMONTA GURU vēloties saņemt konsultāciju par radušos defektu MyPhone tālruņa displejā. Pirmo reizi piektdienā pacietīgi izstāvējis negaru bet ilgi apkalpotu rindu, pienākot manai kārtai smīnošai letes darbiniecei pavirši apskatot manu tālruni momentā tika izteikts verdikts, ka šīs firmas telefoniem remonti ļoti ieilgst, jo ilgi ir jāgaida pasūtāmās detaļas. Es savukārt vēlējos noskaidrot aptuvenās remonta izmaksas. Nelaipnā darbiniece paziņoja ka meistars diemžēl jau ir devies prom, takā līdz darbalaika beigām ir atlikusi kāda pusstunda, bet ieteica griezties nākamajā nedēļā. Tā arī izdarīju, atkal pacietīgi izstāvot negaro, ilgi apkalpoto rindu, no tās pašas nelaipnās darbinieces momentā saņēmu striktu atraidījumu, ka meistars šoreiz ir uz vietas, bet ir ļoti aizņemts, lai es iestājos rindā uz telefona maksas diagnostiku. Pēc diezgan asas un īsas vārdu apmaiņas, telefons tomēr tika aiznests un parādīts "ļoti aizņemtajam" meistaram, pēc kā es saņēmu strupu, nelaipnu atbildi, ka jāmaina displeja elements un remonts aizņems vismaz mēnesi. Pēc šādas izturēšanās pret klientiem atkrita jebkāda vēlēšanās tālāk noskaidrot pie šiem REMONTA GURU galveno interesējošo jautājumu - iespējamā remonta aptuvenās izmaksas.

A

Komentāri (2)

M mja 06.09.2012

es tev prasu sali, bet tu man stasti, kads laiks ara :D

Smile900 26.03.2013

Lietuviešu vadība šo nabaga meiteni tā noslogo, ka viņai iespējams vienkārši ļoti gribas lai klienti "atšujas"... Vienai ir ļoti grūti darīt vairākus darbus un papildus, apkalpot klientu rindu. Tomēr, tas nav atteisnojums...

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes