www.sudzibas.lv MTTC slikts serviss

MTTC Latvija - slikts serviss

Iesniedzu savu telefonu Iphone 7 apdrošināšanas labošanā 8 Janvārī, Bite norādītā servisā SIA ''MTTC Latvija''. Pirmkārt, man netika izsniegts cits telefons lietošanā, bet netika arī paskaidrots, ka uz doto brīdi tie nav pieejami. Otrkārt, Bites darbinieki norādīja, ka labošana ilgst līdz 10 dienām, tādēļ pēc divu nedēļu gaidīšanas un neatbildēta e-pasta, kuru sūtīju uz norādītu epasta adresi jautājumu gadījumā - [slēpt]@mttc.lv, zvanīju uz mttc palīdzības tel., kur man nesniedza nekādu info par tel. labošanas progresu, bet lika zvanīt tieši labošanas servisam, kuri savukārt norādīja, ka mttc IR jāsazinās ar viņiem (kas esot jau vairākkārt mttc darbiniekiem norādīts) un tālāk jāpalīdz man ar atbildi, jo labošanas serviss nedrīkst izsniegt man kā 3 personai info par telefona labošanas progresu. Zvanīju atkal uz mttc palīdzības tel., kur man visai rupji tikai norādīts, ka nekādu info viņi nav gatavi uzzināt un man izsniegt. Tākā šis bija maksas remonts (katru mēnesi 2Eur par ekrāna apdrošināšanu), mttc FAQ lapā norādīts, ka ekrāna labošana var aizņemt vien stundu laika (skat. pielikumā), turklāt notikumu gaitā mana telefona labošanā norādīja, ka mans telefons 3 reizes (!) pārsūtīts labošanā 12.01; 16.01 un vēlāk 18.01, turklāt pa vidu minēts, saskaņojums ar klientu (man ne reizi netika zvanīts, vai kā citādi netiku sakontaktēta kādā konkrētā jautājumā visā šajā procesā - skat.pielikumā). Man netika norādīts ne iemesls 3 pārsūtīšanām, ne risinājums, absolūti nekāda atbilde vai palīdzība. Uzskatu, ka darbinieki ir nekompetenti un nav spējīgi risināt problēmas, jeb atbildēt uz jautājumiem, bet vadīties tikai pēc info, kurš pieejams arī jebkuram klientam (ievadot tel. labošanas nr pieejama vispārināta labošanas gaita - skat. pielikumā). Jautājums - kādēļ šis info telefons un e-pasts vispār vajadzīgi, ja papildus info un palīdzība nekādā gadījumā NAV sagaidāmi?

A

Komentāri (3)

Dainis 26.01.2018

Nabaga darbinieki! Jūs viņiem pa 5 reizēm dienā zvanījāt?

A Agnesestr 26.01.2018

Noteikti ne. Negribēju arī lai man kāds uzbūvē kosmosa kuģi! Telefons man ir vajadzīgs ik dienas lietošanai, tādēļ gribēju tikai uzzināt kādēļ tas aizņem tik ilgu laiku un kad varētu sagaidīt to atpakaļ. Ja tas ir ''par daudz prasīts''no info centra, tad 'ņabaga darbiniekiem'' tur laikam vispār nevajadzētu atrasties :)

T Tong Po 27.01.2018

Agnese. Saudzē savas un apkārtējo cilvēku nervu šūnas un neuzvedies kā tāda maza neko nesaprotoša meitene. Mazliet padomā līdzi, painteresējies kas un kā un tad dari.
1. tas ko Tu raksti, atsaucoties uz servisa info " mttc FAQ lapā norādīts, ka ekrāna labošana var aizņemt vien stundu laika "
Tavai zināšanai, APPLE telefoniem originālie ekrāni NAV PIEEJAMI nevienam servisam. To nomaiņa, neatkarīgi no Garantijas statusa, ir iespējama tikai un vienīgi pie APPLE. Punkts. Visi, kas Tev stāsta pretējo Tev vienkārši karina makaronus uz ausīm. APPLE remonti tiek veikti Nīderlandē. Nav svarīgi - garantija vai maksa - Baltijā nevienam autorizētajam Apple servisam nav variants nomainīt ekrānu pašiem. Tas nozīmē, ka Tavu telefonu bija nepieciešams sūtīt prom pie APPLE. Kad APPLE remontē, telefonu viņi atgriež ar visu servisa info, servisa ID, pēc kura Tu vari pārliecināties APPLE mājalsapā, ko īsti viņi ir remontējuši, kādas detaļas mainījuši. Ja Apple sistēmā tā info nav pieejama, tad TAVĀ telefonā ir neorigināla detaļa, kurai ar APPLE kvalitāti nav nekāda sakara.

2. Apdrošināšana. Ja Tev Apdrošināšanas līgums paredz maiņas telefonu, bet tas nav pieejams, nu tad risini jautājumu ne ar servisu, bet ar Apdrošinātāju - tās ir viņu saistības pret Tevi, ne servisa saistības. Tu apdrošinātājam par to maksā naudu. Kam maksā naudu - no tā prasi!

3. Tie sistēmu statusi. Tici man, nav nekāda krāpšana. :) Servisam sistēma ir tāda kādu ir izveidojuši - varbūt viņiem nav 158 statusi visām iespējamām dzīves situācijām, bet ir statusi atbilstoši konkrētiem etapiem. Turklāt, to pārsūtīšanu Tu nezini - varbūt viņi pārsūtīja pirms uz citu savu filiāli, no kuras tālāk pārsūtīja uz APPLE, vai kas tml. Tas kas attiecas uz klienta piekrišanu - varbūt variants, ka šādi viņi atzīmē Apdrošinātāja apstiprinājumu, ka kompensēs Tava telefona remontu?! Nu kaut kā tā. Nevajag tik trakoti kasīties pie sīkumiem. Kasies pie tiešām svarīgām lietām.

Labāk bišķi pastreso un pārliecinies, vai Tavs telefons ir salabots izmantojot APPLE rezerves daļas. :) Un neklausies nevienu, kurš stāsta ka ir lētāki analogi, kas ir tikpat labi pēc kvalitātes. Pupu mizas!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes