LV RU
www.sudzibas.lv MTTC Krāpšanas serviss

MTTC - Krāpšanas serviss

MTTC servisa centrs pats izdomā savus garantijas atteikuma noteikumus, un pēc tam tos postulē kā ražotāja noteiktos.
SONY firmas produktiem raksturīga kvalitāte, savukārt dēļ mazsvarīga defekta un nihilistiskas attieksmes no MTTC puses pret klientu dēļ, SONY firmas telefonus neiesaku nevienam iegādāties, jo ja kāda ķibele ar to notiks vienīgais serviss kurš veic garantijas remonta apkalpošanu SONY telefoniem ir MTTC. Savukārt MTTC ir praktizējies klientu krāpšanā.
Skumji, ka dēļ tādiem autorizētiem servisiem kā MTTC SONY firmas telefoni kļūst par vienreizlietojamu preci ar lietošanas laiku no 1 - 2 gadiem.

Papildināts zane787878 02.01.2018

Problēma netika atrisināta.

Atbilde no MTTC Pārstāvja atbilde 12.01.2018

Labdien!

Esam Jums nosūtījuši personīgu ziņu sudzibas.lv vietnē. Lūdzam apskatīt vēstuļu sadaļu.

Cerot uz problēmas atrisinājumu,
MTTC Latvija
Klientu serviss

Za

Komentāri (17)

Dainis 02.01.2018

Par ko sūdzība?

Za zane787878 09.01.2018

Par to, ka garantija tiek atteikta, jo ieplīsis dabīgas nolietošanas gaitā baterijas vāciņš, un MTTC saka, ka telefons nelādē, tāpēc, ka baterijas vāciņš nedaudz ieplīsis. Smejies vai raudi...

Kr kreditorsPG 13.01.2018

Sūdzība ir par to, ka zane787878 ir neizglītota skadāliste, kas runā tikai pa savam un tikai zina savu PATIESĪBU. Loģika nav viņas stiprā puse, acīmredzot, jo nesaprot elementāras lietas!
Vainot servisu par to, ka ražotājam TĀDI garantijas noteikumi?

Visu pasaka par cilvēka domāšanas izglītības līmeni!

Bl BlizzardBanshee 03.01.2018

Ir pieredze ar viņu "garantijas" remontu. Pašam bija LG G4, telefons bija pāris reizes nokritis, bet ne no lieliem augstumiem, un ne no tādiem, kuri varētu ietekmēt tā darbību, pietam vizuāli bija dažas skrambas, vairāk no atslēgām un citiem priekšmetiem plastmasas rāmī bija deformācijas.. apmēram pēc gada lietošanas, telefonam piemetās šo modeļu (kā arī dažu citu..) sērga - "bootloop", kas nozīmē, ka telefons iesalst pie slēgšanās iekšā. Paši LG apstiprināja, ka tā ir izplatīta problēma dēļ rūpnīcas defekta, bet šiem kadriem ne par ko to neiestāstīsi, kad apstrīdēju garantijas remonta noraidījumu dēļ "triecienspēka", kā viņi paši izsteicās. Ar visu to, ka spēju pierādīt to, ka telefons nav bojāts dēļ viņu izdomātā "triecienspēka" (Telefonu bez baterijas ieliekot pasaldēt zemā temperatūrā, ir iespēja to dabūt pie dzīvības uz laiku, jo šī "bootloop" problēma ir tieši saistīta ar mātesplati un procesoru, kurš vienkārši pārkarst.) Viņi man atmeta ar roku un pateica, ka tas gan jau ka daži vadiņi tur sasalstot kopā un tad uz brīdi gan jau tad strādā, uz ko man ir galīga neizpratne, kāds tad tam sakars ar to, ka visa mātesplate būtu jāmaina, ja pašreizējo "apskatot", ko stipri šaubos, vai izdarīja, konststēja, ka mātesplate ir brāķēta, ja šos vadiņus varētu salodēt kopā..? Īsumā, lieli muldoņas, attaisnosies tik tiešām ar jebkādiem iemesliem, kādi būs, lai izkāstu naudu par maksas remontu, kas ir gaužām skumji..

To Tong Po 03.01.2018

Zane, ieslēdzam domāšanu.
Pastāsti, lūdzu, kurā vietā MTTC ir izdevīgi atteikt Tavam telefonam garantijas remontu? Ko viņi no tā iegūst?
Ja serviss remontē pa garantiju - saņem naudu no ražotāja.
Ja remontē pa maksu - saņem naudu no klienta.
Tavā gadījumā - ražotājs viņiem neko nemaksā. Tu viņiem neko nemaksā. Tu esi neapmierināta - gan jau ka pačakarēji viņiem prātus klātienē vai pa telefonu, tad vēl raksti negatīvas atsauksmes. Varbūt vēl iesi uz PTAC - tad servisam vēl būs jāatrakstās un jaskaidrojas - tas viss arī ir laiks un izmaksas.

Nu tad pastāsti, kur MTTC ir izdevīgi atteikt garantiju?

Varu pateikt uzreiz - jebkurš garantijas serviss satrādā pēc ražotāja vadlīnijām, jo to paredz starp viņiem un ražotāju noslēgtais līgums. Līdz ar to, ja Samsung vai Sony vai vēl kādam telefonam servisā tiek atteikta garantija absurda iemesla dēļ, tad jautājumus taisnā ceļā ir jāuzdod ražotājam. Viņi ir tie, kas klientus čakarē (šajā gadījumā caur servisu).
Tici man, serviss, tāpat kā jebkurs, strādā, lai nopelnītu naudu, un labprāt remontētu visu pa garantiju, jo maksā ražotājs. Garantēti maksā, bez kaulēšanās, nedīcot, ka pārāk dārgi un ka vajag atlaidi, utt. Par tiem darbiem par ko maksā.
Un Serviss nav pilnvarots ražotājam norādīt, kas tad būs garantijas remonts, un kas nebūs. To var apstrīdēt caur PTAC un caur tiesu.

Za zane787878 09.01.2018

Ja MTTC ar ražotāju noslēdz līgumu kā rezultātā jācieš telefona gala lietotājam mazsvarīga atteikuma dēļ, tad atvainojiet, bet MTTC ir lohi un neprot organizēt paši savu darbu.
Izskatās, ka nejau SONY čakarē klientus, drīzāk MTTC, jo acīmredzot piestāda palielas servisa cenas un tādēļ ražotājam tos vieglāk atšūt nekā apkalpot tā, lai gala lietotājs var bez problēmām turpināt lietot telefonus.

To Tong Po 09.01.2018

Zane, ja tu neproti salikt kopā 2+2, tad nav jāvaino izglītības sistēma.
Ja tu nespēj saprast, ka serviss sniedz Ražotāja garantijas pakalpojumu veidā un apmērā, kā to paredz Ražotājs, kā arī, apstiprina vai atsaka Ražotāja Garantijas pakalpojumu vadoties pēc Ražotāja noteikumiem un prasībām - nu tad grūti tev.
Lai gan... pieļauju, ka tev galvenais kādu vainot, un pie vienas vietas, kāda ir lietu kārtība!

Za zane787878 09.01.2018

Pirmo reizi dzirdu, ka slēdzot līgumu viena puse (ražotājs) diktē savus noteikumus, bet otra (MTCC) pakalpīgi bez iebildumiem pieņem. Nu nemāk organizēt MTCC paši savu darbu patīk vai nepatīk tas kādam.
Pašvaki no MTTC puses ir tie līguma slēdzēji... Skumji, bet fakts pat nezinot detaļas.

To Tong Po 09.01.2018

Nu, tas kā tu spried par līgumattiecībām, pakalpojumu pirkšanu, jau parāda, ka no līgumslēgšanas saproti kā sivēns no apelsīna! Un skumīgākais, tavā gadījumā, ir tas, ka nemaz ar nevēlies saprast un iedziļināties - tikai izliet žulti.

Varbūt kādreiz sapratīsi, ka tas kurš maksā, tas nosaka par ko maksā, un par ko nemaksā.

Za zane787878 09.01.2018

A, par ko man priecāties, ja MTTC pasaka, ka telefons nelādē, jo baterijas vāciņš ieplīsis. Vai jebkuram racionāli domājošam cilvēkam tas nešķiet absurds? Turklāt to ir noteicis ražotājs un iespējams par to MTTC ar ražotāju vienojušies līgumā! Smejies vai raudi, bet trūkst vārdu par cilvēku muļķību...
Starp citu par to - kurš maksā, tas nosaka par ko maksā - ir aitas ir cirpēji! Cerams,saprati ko ar to gribēju teikt.

To Tong Po 10.01.2018

Zane, skrien kaut pret sienu, bet negribi saprast.
MTTC tev, visticamāk, pateica, ka Garantijas remonts nav iespējams dēļ korpusa bojājuma un nevis tā, kā Tu šeit interpretē.

Dotajā situācijā pavisam nav svarīgi, ko uzskata MTTC. Ja SONY ir pateicis, piemēram, ka gadījumos, kad ir korpusa kosmētiski bojājumi, garantijas remonts ir jāatsaka, nu tad tas serviss var uzskatīt kā grib - ražotājs par remontu nemaksās. Un viņi pat neskatījās, kas īsti ir par vainu - ražotāja noteikumi, Tevis pieprasītais Garantijas remonts atteikts.
Precīzāk viņi skatīsies kas par vainu un kas tieši izraisa darbības traucējumus tikai tad, ja pieprasīsi maksas remontu.

Ar saviem iebildumiem un komentāriem par Garantijas atteikumu vērsies pie RAŽOTĀJA. Ir viņiem pārstāvniecība Latvijā.

Za zane787878 10.01.2018

Tur jau tas absurds, ka ražotājs ir devis garantiju telefonam nevis aksesuāriem un problēma tika pieteikta par telefona darbību nevis baterijas vāciņu. Par baterijas vāku garantijā ir skaidri pateikt, ka tas var nolietoties dabīgā nolietošanas procesā un uz to garantija neattiecas. Bet MTTC sagroza garantiju un par vainīgo pasludina ražotāju. Lūk sliktais ražotājs, kurš nedod nabaga MTTC nopelnīt!
Faktiski stāsts ir par to, ka MTTC strādā izcili "gudri" speciālisti, kuri sevi uzskata par guru, domā, ka visi pārējie ir muļķi. Šie izcilie MTTC guru nesaprot elementāro, ka ja telefonam nav defektu tas strādās gan ar vāku, gan bez tā, un ne jau nu baterijas vāks ietekmēs telefona darbību.

To Tong Po 10.01.2018

Ja, tavuprāt, MTTC ir nepamatoti atteikuši garantiju un māna tavu labo ražotāju - nu tad vienkārši - raksti sūdzību ražotājam, lai ražotājs tiem "neliešiem" atņem servisa autorizāciju. Nu, vai lai pasūta tevi tālu jo tāli, lai pietiek laika apdomāt lietu kārtību!

Za zane787878 12.01.2018

Tā runā tikai blēži...

MTTC Pārstāvja atbilde 13.01.2018

Labdien, Zane!
Lai spētu argumentēt un rast risinājumu Jūsu izklāstītajai problēmai, joprojām gaidām Jūsu atbildi uz mūsu nosūtīto ziņojumu, t,i. lūdzam darīt mums zināmu labošanai nodotā telefona IMEI kodu vai remonta numuru.

Vai Sony telefoniem tikai viens garantijas serviss?

Za zane787878 18.01.2018

Jā. Smejies vai raudi...

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu
SubWay