www.sudzibas.lv MTTC Krāpšana

MTTC - Krāpšana

Sakarā ar to, ka uz telefona ekrāna sāka parādīties pelēks pleķis telefons tika aizvests uz tuvāko tele 2 veikalu kurš atrodas TC Spice.
Tele 2 telefonu tālāk nodeva SIA MTTC Latvija uz pārbaudi.
MTTC atteica garantijas remontu neveicot nekādas ekspertīzes, tīri balstoties uz niecīgu skrāpējumu un buktīti telefona korpusā.
Sazinoties ar MTTC saņēmu atbildi ka sakarā ar to ka uz telefona ir skrāpējumi kompānija Samsung balstoties uz saviem noteikumiem ir devuši rīkojumu neveikt garantijas remontus ja telefonam ir jeb kādi skrāpējumi vai vizuāli defekti.Balstoties uz doto rīkojumu telefons nav nedz vērts vaļā nedz arī veiktas jebkādas ekspertīzes lai noteiktu ekrāna defekta rašanās cēloni.
Tīrākā klientu krāpšana un nevēlēšanās veikt garantijas remontus.

Komentāri (13)

Ventilators 07.12.2017

Tā diemžēl ražotājs ir noteicis. Un diezgan spitālīgi. Tas vienalga, kurā veikalā pircis u mn par kādu cenu.

Kā jau iepriekš biju teicis, otrā spitālīgā servisa lieta: dators ar Windows, preinstalētu no ražotāja puses, garantija netiek nodrošināta Windows sistēmai. Par to atbildīgs ir lietotājs un Microsoft. Bet tas, ka Windows pilns ar ražotāja programmām, liecina, ka instalāciju ir sagatavojis pats datora ražotājs. Un ja datora ražotājs uzstāda Windows ar bugiem, tad tādi paliek un servisu var pat neiet.

T Tong Po 07.12.2017

Ventilators, tad kad OS problēma, Tu garantē kvalificēti noteikt, vai problēma ir bijusi OS jau no sākuma, jeb lietotājs pats ko šačakarējis lietošanas gaitā - instalējot kādus softus, noķerot kādu vīrusu, nodzēšot kādus failus, utt?
Ir tikai loģiski, ka softa vainas nav datora ražotāja garantijas remonts!

T Tong Po 07.12.2017

Vilnis Ieviņš, Nu Tev taču paskaidroja, ka "...kompānija Samsung balstoties uz saviem noteikumiem ir devuši rīkojumu...". Kur Tu saskati SIA MTTC vainu tajā visā? Nākamreiz domā labāk, vai pirkt sev SAMSUNG telefonu - ne Tu esi pirmais, kas saskaras ar šādu garantijas kārtību! Varbūt esi gatavs būt pirmais, kas ar SAMSUNG iztiesājas? Būtu tikai apzveicami, jo reāli tiek čakarēti parastie lietotāji.
Labāk nopublicē savu komentu facebookā un ietago SAMSUNG Latvija savā publikācijā. Vai nu Tev "aizvērs muti", apstiprinot visu un vainu noveļot uz servisu vai pārpratumu un palūgs izdzēst publikāciju. Nu, vai arī, vienkārši viņiem poh.

V Vilnis Ieviņš 07.12.2017

Ja Samsungam patiešām tādi noteikumi ir ka pie mazākā skrāpējuma ierīcei garantija tiek anulēta, tad tas ir tik pat loģiski kā, atcelt garantiju automašīnai dēļ tā ka kāds pamuļķis noparkojas tavam auto blakus un atverot durvis atstāj tavas mašīnas durvīs bukti!
Laikam garantija ir domāta tam lai nopirktu kādu ierīci un glabātu viņu skapī, lai nezaudētu garantiju.

T Tong Po 08.12.2017

Vilni, es domāju, ka Samsungam patiešām tādi noteikumi. Nav svarīgi, Tu savu telefonu uz garantiju iedosi LMT servisam vai MTTC - rezultāts būs viens un ta pats - pilnīgs absurds.Samsungam laikam ir iedoma, ka viņu telefoni jāpērk, lai turētu neizpakotus plauktā, jo pretējā gadījumā, līdzko sāc lietot telefonu, un, nedod Dievs nēsā kabatā, tad garantija būs prom kā likt, jo skrāpējumi ir neizbēgami.
Jeb varbūt Samsungam liekas, ka viņu telefoni ir no kāda titāna sakausējuma, kuram skrāpējumus un buktes var radīt tikai pārbraucot ar kāpurķēžu buldozeru. Hren zin.
Jebkurā gadījumā, es šo ražotāju vairs neizvēlos, jo netīk, kad čakarē bez jēgas, un tērēt laiku un nervus uz skaidrošanos arī nav vēlme. Man nav problēm maksāt par to, kur patiešām mana vaina, dēļ kā radies telefona darbības traucējums. Bet, piedodiet, pieņemt, ka ekrāns nestrādā dēļ tā, ka uz aizmugures metāla korpusa minimāla buktīte vai skrāpējums - tas ir sviests.
Servisa lēmuma jābūt pēc fakta - jābūt pamatojumam, kā kokrētais kosmētiskais bojājums ir izraisījis darbības traucējumu. Samsungam uz to vienalga. Jo mēs Latvijā netiesājamies.

W wrp 09.12.2017

Šie nav "skrāpējumi", bet riktīga kritiena pēdas. Pats defekts izskatās tā kā displejs būtu pazaudējis hermētiskumu stūrī un gaisam tiekot iekšā, sācis degradēt. Tas parasti notiek tieši mehāniskas iedarbības dēļ.

T Tong Po 10.12.2017

Kurā stūrī Tu tur redzi riktīga kritien pēdas, un ka ekrāns zaudējis hermētiskumu?

W wrp 10.12.2017

Uz foto pa vidu, šādi "skrāpējumi" nerodas tāpat vien (telefons parasti krīt uz stūra), un iespiedums aizmugurē neatstāj šaubas ka telefons bija kritis. Vai displejs ir vai nav zaudējis hermētiskumu es 100% nezinu, rokās neesmu turējis. Bet kad tas notiek, sekas izskatās aptuveni kā uz foto.

T Tong Po 11.12.2017

Ej nu! Man telefons toč ne reizi nav kritis, bet lētais Samsunga krāsojums pa visiem četriem stūriem ir apskrāpējies un tā manāmi, jo telefonu nēsāju kabatā un bez visādiem speciāliem vākiem un makiem.
Nepiekrītu Tev - servisa slēdziens ir virspusējs. Un servisa slēdzienam jābalstās uz faktiem: bukte korpusā - no tā jāpamato faktu, kā tieši tas ir saistīts ar iekārtas defektu. Nevar servisu un garantiju balstīt uz pieņēmumiem. Nav nekāda zīlniecība, lai minētu un balstītos uz pieņēmumiem vai vispārinājumiem.

W wrp 11.12.2017

Ne reizi nav kritis, iespiedums radies pats :). Ja pats tam ticat, tas jums ir atmiņas problēmas.

T Tong Po 11.12.2017

wrp - bildes nav no mana telefona, ja kas. Neesmu sūdzības autors, vien tāds pat komentētājs kā Tu.
Par bukti uz aizmugures korpusa - šaubu nav - ne noteikti kritis, bet treiciens/spiediens ir bijis.
Bet.
Lai atteiktu garantiju, servisam tad ir jāver vaļā aparāts un JĀPARĀDA, ka konkrētā vietā zem tās buktes telefona iekšpusē ir radies bojājums, dēļ kā tad šobrīd telefonam arī ir pieteiktais defekts. Ja tai buktei ar defektu saistība nav, nu tad paskaidro, kāds pamatojums atteikt garantiju? Tikai tāpēc, ka "varētu būt"?

V Vilnis Ieviņš 12.12.2017

Iespiedums telefona aizmugurē ir no neliela apaļas formas breloka. Džinsu kabatā ielikta atslēga ar breloku un telefonu nav laba ideja, pat ne uz īsu brīdi, lūk arī iespiedums un iespējams arī skrāpējums uz stūra. Aizsarg stikliņš tika uzlikts pašā veikalā, bet vāciņš sakarā ar viegli noskrāpējamu korpusu tika nopirkts nedēļu vēlāk. Ekrāna defekts parādījās mēnesi vēlāk un progresēja vēl turpmākā mēneša laikā.
Lietas būtība ir tāda, ka servisā pat neatverot telefonu vaļā izdara pieņēmumus.
Telefons ir saņemts atpakaļ un tiks veikta neatkarīgā ekspertīze bez ieinteresēto pušu iesaistīšanās.
Rezultātu paziņošu neatkarīgi no iznākuma.

V Vilnis Ievins 09.09.2018

Pavisam biju piemirsis gala rezultātu izstāstīt. Atvedu telefonu uz Īriju, piereģistrēju onlainā. Atzvanīja un pateica ka te vēl tāda modeļa telefonu nav un serviss ir tikai Anglijā. Samaksāju par kurjeru kurš ieradās nedēļu vēlāk, lai nogādātu telefonu uz servisu. Vēl pēc nedēļas man atnāca epasts ar telefona bojājuma ekspertīzi. Viņi konstatēja, ka ekrāna bojājums ir no telefona kritiena un plaisas visa telefona ekrāna garumā! Kad viņiem paziņoju ka telefons bija izsūtīts bez šāda bojājuma, tad viņi paziņoja, ka es to vienkārši nebiju pamanījis. Viņi tiešām visus par debīliem uzskata!? Galu galā vēl vajadzēja samaksāt par diagnostiku un telefona nogādāšanu atpakaļ.
Tā ir pēdējā reize kad iegādājos Samsung telefonu,vai jeb kuru citu viņu produktu. Viņiem protams no tā ne silts, ne auksts, bet no manis viņi vairs ne centu nenopelnīs un es ceru ka vēl kāds izvairīsies no šāda veida problēmām ar doto pakalpojumu un servisu sniedzējiem.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes