LV RU
www.sudzibas.lv Mercato.lv Slikts serviss

Mercato.lv - Slikts serviss

Uztaisīju pasūtījumu, pēc dažām dienām uzzvanīja administratore un pajautāja, vai viņa man zvanīja, jo neatceras kuram no klientiem neatzvanīja, pateicu, ka tieši man. Pa to laiku datoru nopirka cits klients, bet administratore pateica, ka pasūtīs jaunu datoru uz pirmdienu. Sarunājām, ka viņa atzvanīs, kad to atvedīs, lai uzreiz varētu piebraukt pakaļ, bet, ja datora nebūs pirmdien, viņa uzreiz atzvanīs un pateiks kurā datumā tas būs pieejams.
Pirmdien neviens nezvanīja, otrdien visas dienas garumā zvanīju - nevien neceļ klausuli (mob. Telefons, tātad neatbildētos zvanus viņi redz) , vienu reizi numurs bija aizņemts, pēc minūtes uzzvanīju vēlreiz - atkal neviens neceļ. Joprojām nezvana, e-pastus nesūta.
Galu galā pasūtīju citā veikalā, bet attieksme pret klientiem un potenciālu peļņu ir nekāda, pilnīgs bardaks.

Ko

Komentāri (5)

Sa Sandra83 23.09.2018

Pasūtījumu vaicu 17.09 no paša rīta,rēķins pienāca vakarā,bet preci saņēmu 21.09.
Kopvērtējumā ar preci esmu apmierināta,tik nesaprotu vai inhalātoriem ir garantija?,jo klāt pie preces bij' tikai pasūtījuma rēķins!

Su sudziba 24.11.2018

Arī man ir negatīva pieredze saistībā ar šo veikalu. Ļoti neprofesionāls un slikts serviss.
Pasūtīju preci kā juridiska persona ar piegādi uz Omniva pakomātu. Piegāde tika apstiprināta - arī iekļauta papildus samaksa rēķinā. Kad lūdzu sūtījuma izsekošanas numuru - atbildi nesaņēmu. Kad pēc 2 ned.gaidīšanas prece tā arī netika piegādāta - izrādījās, ka MERCATO.LV bez jebkādas saskaņošanas un informēšanas to nosūtījuši uz juridisko adresi Rīgā. Jau pasūtījuma izdarīšanas brīdī informēju ka Juridiskā adrese nesakrī ar faktisko un uz to lūdzu nesūtīt. Uzņēmuma tika arī informēts, ka piegāde nepieciešama uz Rēzekni. Par spīti tam viņi pirkumu nosūtīja uz Rīgu. Kad vaicāju kādu risinājumu MERCATO.LV piedāvā situācijas risināšanai - saņēmu atbildi ka pati esmu pie visa vainīga, jo neesot viņiem iesniegusi pilnavaru, kas man dod tiesības veikt pasūtījumu. Lieki piebilst, ka nekādu pilnvaras paraugu neesmu saņēmusi. Nekad vairs neizmantošu uzņēmuma piedāvāto servisu.

ēr Ēriks Vanagacs 31.03.2019

Jums vismaz kaut ko atsūtīja,bet par mani vispār aizmirsa.3.janvārī pasūtīju ID viedkaršu lasītāju,līdz šai dienai ne ziņas,ne miņas un 16 eirki izkūpēja gaisā.

Pu Putucis 29.04.2019

Šajā interneta veikalā iepērkos nesen, bet man nekādu problēmu nav ar šo veikalu.
Labs servis, kad veicu pasūtījumu atzvanīja un pateica piegādes laiku.
Prece arī tika atvesta noteiktajā laikā un piezvanīja kad prece ir klāt.
Paldies veikala personālam.
Ar cieņu , Aivars

An AntiKrapnieks1111 14.08.2019

Drausmigs serviss, nekadas komunikacijas, tikai pirms rekjina sanjemsanas pazvanija, rekjinu apmaksaju un tagad nezinu vai prece vispar bija vinjiem un kad ta bus un vai vispar buus, pilnigi neviena zvana pec rekjina apmaksas vai atbildes uz epastu nav bijis, tagad skatos ptac ko darit tados gadijumos un caur tiesu bus jaaatgust nauda jo ar mani neviens nesarunajas. Daudzus gadus lietoju internet veikalus bet sadu miskasti pirmo reizi sastopu. Netaupiet 5-10eu un nebojajiet nervus , laika un naudas zaudesana, salidzini lv pozitivas atsauksmes ir feiki gandriz visas viens un tas pats,ievietojiet tur un citur jusu negativo pieredzi lai cilveki zin sos krapniekus !

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu
SubWay

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Datu aizsardzības politiku.

Pieņemt Sīkdatnes