LV RU
www.sudzibas.lv Lux Express Nekompetenti, neieinteresēti darbinieki

Lux Express - Nekompetenti, neieinteresēti darbinieki

29. Jūlijā devāmies iegādāties biļetes septembrim uz viļņu tā kā mūsu ceļojums ir tieši no viļņas lidostas.
Mūs apkalpoja (ja tā vispār varētu teikt) sievieta vārdā marika vai vairāk par nezinu arī stundas laikā no nostāvējām nepateica.
Formēja biļetes uz labu laimi, datumi nepareizi, laiks nepareizs atlaide, kas tiek piesķirta klientan līdz 25 gadiem tiek pieškirta 2 klientiem kuriem pāri 40, atcērtot, ka nepateicām ka kuri tie ir. Uz jautājumu tad kāpēc es devu pasi, ja visu tāpat raksta nepareizi atbildi nevar sniegt.
Visas šīs kļūdas tika konstatētas jau tad, kad nauda tika samaksāta!
Es pirmo reizi redzu ko tādu, kad dati netiek pārbaudīti ar klientu, tiek sākumā paņemta nauda un mums pašiem jākonstatē fakti, ka visi dati ir nepareizi!
Piebildīšu, kad sēdvietas mums pat nepiedāvāja izvēlēties, pateica: ''vietas ir tādas kādas ir palikušas, viss'' un iedeva mums biļetes ar tās dienas 29.07 datumu!
Protams, tāpēc arī vietu nebija! Arī pēc tā, kad pamanījām kļūdu nepiedāvāja izvēlēties vietas pasakot, ka vietu nav daudz!
* ieejot mājas lapā gan konstatēju, ka vietas ir pietiekoši daudz!
Jau kad samaksājām par pareizajām biļetēm un transfēru (taksi) konstatējām, ka no mums ir paņeta nauda 6 eiro par cilvēku taksī!
*jūlija sākumā bijām interešejušies par transfēra iespējām un mums darbiniece pateica, ka ir iespēja braukt ar taksi - 5,50 un braukt var 3 personas! Tā kā esam 4 tad divi takši mums saāk 11 eiro, bet tāpat lētāk nekā autobuss pēc darbinieces teiktā. Visu izstāstijas kas un kā...
Protams, šī darbiniece marika un veronika, kas bija viņai blakus raustija plecus, jautāja, kas mums ko tādu ir teicis! Tā neesot! Un 6 eiro par cilvēku palika..

* šodien 01.08 piezvaniju pa tālruni un noskaidrotu informāciju par takšiem un man pateica to pašu ko pirmā darbiniece 5,50 = 3 cilvēki! Nekādi 6 eiro no cilvēka! Lētākas vai citas opcijas mums uz vieta netika piedāvātas.

Nerunājot par to, ka speciāli gājām uz vietas maksājot par apkalpošanu esam zaudējuši naudu nekompetences dēļ!
Burtiskā nozīmē stundu mēs tur stāvējām! Joprojām esmu šokā kā tāds cilvēks var strādat ar klientiem un darīt atbildīgu darbu!
Ja mēs nebūtu pamanījuši, kad ir cits datums? Joprojam māc šaubas, vai izbraukšanas dienā viss būs kārtībā...
Protams, naudu, liku un nervus atpakaļ neviens neatgriezīs, bet vēlos brīdināt jūs, lai nesanāk kā mums!

Par 4 cilvēkiem ar transfēru samaksājām nepilnus 162 eiro!

01.08.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ma

Komentāri (1)

really? 01.08.2019

P to naudu i visi liidz vilnjas lidostai aizbrauktu ar savu personigo auto, tur atstatu stavvieta atvalinajuma laika un majas pec tam aizbrauktu un bez stresa!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu
SubWay

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Datu aizsardzības politiku.

Pieņemt Sīkdatnes