www.sudzibas.lv Latvijas Universitāte Briesmīga apkalpošana - Slikts serviss

Latvijas Universitāte - Briesmīga apkalpošana - Slikts serviss

Piedzīvoju ļoti briesmīgu un sliktu pieredzi ar studentu servisa darbinieci. Ierados pēc izziņas Raiņa Bulvārī 19. Ienākot 125 kabinetā, pa labi krēslā izgāzusies ar mobilo telefonu rokās sēdēja meitene. Meitenei bija melni īsi mati. Sasveicinājos ar darbinieci uz ko nesagaidīju īsti atbildi. Pēc brīža meitene pavērsās uz manis ar neapmierinātu skatienu. Nolika savu telefonu. Un ar smagu nopūtienu atbildēja": "labdien!? " darbiniecei izklāstīju ka nepieciešama izziņa un kādam nolūkam tā paredzēta. Uz ko saņēmu atbildi, ka meitenei šobrīd nav laika, esot ļoti aizņemta un, lai izziņu pasūtu nosūtot ziņu uz studentu servisa epastu. Izziņa tiks apstrādāta un nosūtīta elektroniski parakstīta. Vai tas ir normāli? ! Vai šāda darbinieka attieksme pret mani kā studentu ir pieļaujama? Man izziņa ir nepieciešama papīra formā. Izziņa ir jāiesniedz "Rīga domei". Un tā ir ļoti svarīga! Meitene pēc brīža izspērās no kabineta un teica, lai dodoties uz info centru, kur dabūšot to pēc kā esmu ieradusies. Aizgāju līdz info centram, kur saņēmu šo izziņu operatīvi un ātri, izdrukātā formā bez nekādām problēmām. Vai tiešām izziņas sagatavošana prasa tik nenormāli daudz laika? Kas tā par bezatbildīgu attieksmi no darbinieces puses? Meitenei bija laika spaidīt telefonu, bet nebija laika sagatavot izziņu? Kādus nekvalificētus darbiniekus lu pieņem darbā?

08.09.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

P

Komentāri (7)

B Bez_vārds 08.09.2023

Lu vispār ir slikta slava. Turpmāk būs ļoti daudz neskaidrību un nekonkrētības. Šie ir tikai vēl ziediņi.

G Ghost man 09.09.2023

LU izziņas tikai galvenajā ēkā dod,

C C-vēks 10.09.2023

Labdien!
Vēlos reaģēt uz šo sūdzību, jo esmu tekstā minētā meitene, un šķiet, ka atceros situāciju.
Vēlos paskaidrot, ka pašlaik strādāju no personīgā portatīvā datora, sēžot pa vidu starp diviem apmācāmajiem. Diemžēl datoram nav pieslēgts printeris, tādēļ ar izziņu Jums tajā brīdī nevarēju palīdzēt, taču ja esmu telefonā brīdī, kad ienāk klients, es nekad nelietoju ne sociālos tīklus ne ko tamlīdzīgu, bet gan nododu caur Whatsapp steidzamas instrukcijas pārējiem 3 komandas cilvēkiem, tā kā pašlaik esmu visilgāk tur strādājošā.
Mūsu komandā, srptembrī, kad ir vislielākā noslodze (jo īpaši septembra pirmajā nedēļā), ir sadalīti darba pienākumi - kāds izdod izziņas, kāds fotografē, strādā ar C daļām vai klausītājiem. Pašlaik man ir vairāk "backoffice" pienākums - maksimāli ātri reģistrēt klausītājus, kas pieteikušies pedējā brīdī. Ļoti saspringti, un, ja esmu ar visu galvu kādā problēmas risināšanā, diemžēl reizēm pat nedzirdu, kas notiek apkārt, jo paļaujos uz to, ka no manis pa labi un pa kreisi ir darbinieki, kuriem ir nodotas instrukcijas apkalpot visus cilvēkus, kas ienāk kabinetā klātienē. Acīmredzot tajā brīdī šie cilvēki ir bijuši aizņemti, bet es to neesmu pamanījusi, un gaidīju, kad viņi Jums pievērsīsies, kas cik saprotu arī notika, kad izgājusī koleģe atgriezās darba vietā.

Protams, ka tā nedrīkst būt, ka Jūs ienākat kabinetā, sasveicaties, un uz to neviens neatbild! Es to ņemšu vērā un turpmāk būšu uzmanīgāka, centīšos būt vairāk klātesoša, vairs nepieļaujot, ka klientam neviens nepievērš uzmanību.

Izziņas izsniedzam Raiņa bulvārī 19,125.kabinetā un/vai informācijas centrā,darba dienās no plkst. 8:30-17:00, dažādu iemeslu dēļ atnākot uz 125.kab.Jūs varat tikt informēts, ka izziņu saņemsiet informācijas centrā (piemēram vienā vai otrā darba vietā nestrādā printeris, kabineta vai infocentra darbinieki izgājuši pusdienu pārtraukumā, u.c.), kā arī izziņas var bezmaksas pieprasīt elektroniski, rakstot uz [slēpt]@lu.lv.

Ļoti atvainojos par sagādātajām neērtībām,
Cieņā,
Laura no studentu servisa.

E Elīze_L 10.09.2023

Labdien!
Strādāju iestādē, kur arī esmu klientu apkalpošanā. Visticamāk klienti ienākot arī mani bieži redz ar mobilo telefonu rokās, taču nesaprot ka tas ir darba telefons un starp klientu apkalpošanu klātienē jāpaspēj izdarīt vēl daudzas citas lieyas gan datorā gan jāatbild un jānosūta sms klientiem, gan jāatbild uz telefona zvaniem. Klientiem ienākot kabinetā bieži vien liekas, ka darbiniekiem nav ko darīt un ja ne klients, kurš tad cits darbiniekus "noliks pie vietas" un pat prātā neienāk, kåds katru dienu darba apjoms jāpaveic vienam cilvēkam... protams, kur ir klientu apkalpošana, vienmēr būs sūdzības. Cilvēki ir dažādi.

T Tatjana Ļaļakina 11.09.2023

Briesmīgi nav, Jūs vienkārši nesaprotāt sistēmu, kuram tur ir kādi pienākumi. Tā ir Jūsu problēma, tiešām. Atrodiet sev darbu, Jums būs dzīvē pieredze. Un nevajag sūdzēties, pazaudēsiet tādā veidā savu vietu universitātē un vispār paliksiet bez izglītības. Tiešām Jūs esat agresīvā un tas ir pirmais zvaniņš par to, ka Jūs esat bīstama sabiedrībai, lūdzu ārstējiet ātri savu galvu, lūgums ar savu agresivitāti steidzami vērsties pie ārsta.

M MarijaNNNNN 11.09.2023

ja tas par raksta autoru, parakstiishos, bet ja juus to sakaat par meiteni kas te uznjeemaas atbildiibu un atvainojaas par situaaciju, nevis gaidiija kad universitaate atvainosies vinjas vietaa, tad shiiza te ir kaadam citam.

T Tatjana Ļaļakinaa 17.01.2024

Komentārs bija par raksta autoru. Latvijas Universitātei un atbildīgai meitenei man nav un nebija nekādu pretenziju.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes