Latvijas gāze - Slikts serviss

Nav iespējams nodot ikmēneša skaitītāja rādījumus jo mājaslapa nestrādā, e pasta atbilde ir tikai automātiska kur rakstīts ka atbilde tiks sniegta 30 dienu laikā, sazvanīt nav iespējams vispār! Komunikācija ir pilnīgi neiespējama jo pakalpojuma sniedzējs ir vienkārši noslēpies no klietna.

28.11.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Latvijas Gāze Pārstāvja atbilde 29.11.2022

Labdien! Vēlamies atvainoties par radušos situāciju. Tehnisku iemeslu dēļ īslaicīgi nebija iespējas iesniegt skaitītāja rādījumus. Rādījumu iesniegšanu klientu ērtību labad ir iespējams veikt vairākos veidos, gan mūsu mājas lapā, gan klientu portālā, gan sūtot īsziņu uz numuru 155 vai reģistrējoties mans.gaso.lv portālā. Gadījumā, ja kādā no kanāliem, tehnisku vai citu iemeslu dēļ tas neizdodas, aicinām to veikt atkārtoti mazliet vēlāk, vai izvēlēties citu iesniegšanas veidu. Rādījumu iesniegšana ir pieejama vairākas dienas. Katru mēnesi rādījumu iesniegšanas periods ir no 27. datuma līdz nākamā mēneša 1. darba dienai. Šomēnes tos var iesniegt līdz 2.deceembrim (plkst. 12:00). Lai veiksmīga diena!

Komentāri (2)

I I 28.11.2022

Nestrādāja viņiem tā lapa kāda tehniska ķibele. bet vienmēr ir alternatīva, ja lasītu paziņojumus, kas tai lapā parādās zinātu, ka var nodot arī mans.gaso.lv

p.s. šovakar man izdevās iesniegt caur mans.lg.lv viss OK

D Daina@ Daina 28.11.2022

Loti bieži tā ķibele ...

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes