LV RU
www.sudzibas.lv Latvijas Gāze Nereaģē uz klientu vēstulēm

Latvijas gāze - Nereaģē uz klientu vēstulēm

It kā uzlabotais klientu portāls jau pusgadu neatļauj ielogoties. Saprotams, līdz ar to nav nekādas info ne par maksājumiem, ne skaitītāju rādījumiem. Lai risinātu problēmu jau 2x rakstīju uz Lg norādīto e-pastu, nosūtīju pieteikumu. Abas reizes saņēmu pieklājīgu atbildi - atbildēsim jums ne vēlāk kā 10 dienu laikā... Atbildes nav. Manuprāt ļoti slikts serviss...

09.01.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Latvijas Gāze Pārstāvja atbilde 14.01.2021

Labdien!
Mēs joprojām aktīvi strādājam pie portāla attīstības, lai klientiem piedāvātu ērtu un mūsdienīgu risinājumu. Pārmaiņu procesā saskaramies ar dažādām neprecizitātēm, līdz ar to saņemam daudz vairāk zvanu un e-pastu, kā ierasts. Atvainojamies, ka Jums nācies tik ilgi gaidīt. Lūdzu atsūtiet savu tālruņa numuru un mēs ar Jums sazināsimies, lai precizētu situāciju.

T

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes