www.sudzibas.lv Latvijas Gāze Nav iespējāms sazvanīties!!! Uz elektronisko sarakstu arī neatbild

Latvijas gāze - Nav iespējāms sazvanīties!!! Uz elektronisko sarakstu arī neatbild

Latvija gāze. Ar katru gadu nekas nemainas, praktiski nav iespējāms sazvanīties uz norādīto telefona numuru 67869866! Vispār, gaidīšanas laiks norādīts 30min, 07.09.2022. Gaidījam 46min 19 sek, un nekas.. Muzīka skan un laikām nauda arī tek iekasītā.. Un ne vienu reizi, vai numurs ir bezmaksas? Kāda veida veciem cilvēkiem sazināties, jā ir jautājumi, it īpaši uztraukums tagād 2022 gadā, kā precīzēt par maksājumiem, lai nepaliktu parādā, vēstules nav sūtītās, kā bija informēts. Tāda bagāta kompanija nevar sakārtot info tālruni, pieaicināt papildus darbiniekus saziņai ar cilvēkiem? Visās avizēs par to cilvēki sūdzas un nekas nemainās.

21.09.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Latvijas Gāze Pārstāvja atbilde 29.09.2022

Labdien! Vēlamies atvainoties, ka Jums nav izdevies ar mums sazināties vēlamajā laikā.

Šobrīd klientu ienākošo jautājumu skaits par valsts piešķirtā atbalsta apmēru, par norēķinu veida maiņu un lielo klientu interesi jaunu līgumu slēgšanai ir radījis palielinātu ienākošo zvanu daudzumu, kas rada ilgāku gaidīšanas laiku savienojumam. Tā pat neatkarīgi no ienākošo zvanu skaita katram klientam veltām nedalītu uzmanību un kvalitāti piedāvātajos pakalpojumos. Saprotam, ka tas paildzina sarunas garumu, bet klientam sniegt padziļinātu skaidrojumu uz tā interesējošajiem jautājumiem ir mūsu prioritāte.
Aktīvi strādājam pie iekšējās uzņēmuma kapacitātes celšanas, piesaistot jaunus darbiniekus un attīstot attālinātos pakalpojumus dažādu jautājumu risināšanai. Darbinieku apmācībām esam pievērsušu pastiprinātu uzmanību, lai pēc iespējas ātrāk varam apkalpot visus klientu ienākošos zvanus.

Vēršam Jūsu uzmanību, ka Latvijas Gāze neietur maksu par ienākošos zvanu, ko veic klienti. Gadījumā, ja par zvana veikšanu Jūsu telefona rēķinā parādās ieturēta samaksa, aicinām to precizēt pie sava telefona operatora, kas nosaka konkrēto tarifu par pakalpojuma nodrošināšanu.

Saprotam, ka situācijas skaidrojums nesniedz atbildes uz Jūsu interesējošajiem jautājumiem, tādēļ, aicinām primāri iepazīties ar pieejamo informāciju mūsu mājas lapā, kur esam apkopojuši svarīgāko par valsts atbalsta piešķiršanu, gan apkopojuši biežāk uzdotos klientu jautājumus: https://lg.lv/majoklim

Ja atbildi uz savu jautājumu šajā sadaļā neizdodas gūt, aicinām to iesūtīt, izmantojot klientu portālu vai uz e-pastā [email protected]

Atvainojamies par radušos situāciju.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes