www.sudzibas.lv Latvijas Gāze Krāpšana, slikts serviss

Latvijas gāze - Krāpšana, slikts serviss

Labdien, jāsāk ar to, ka uz telefona zvaniem neviens neatbild. Var stundām zvanīt un neatbild.
Otrkārt atnāk rēķins, kurš jāsamaksā līdz 20. Datumam, kas tiek izdarīts 17. Datumā.
Pēc nedēļās atnāk vēstule, par soda maksājumu un plus pašu rēķinu. Un rēķins sagatavots 17. Datumā. Kā tas nākas, ka es samaksāju gāzes rēķinu un pēc tam atnāk vēl viens rēķins, kurš obligāti esot jāapmaksā tikai tādēļ, ka esot viņiem kļūda radusies.
Cik ilgi vēl domājat slaukt cilvēkus, par pašu kļūdām!
Ps. Rēķina summa ieskaitījās 19. Datumā, kas nozīmē, ka pārskaitījās laikā, bet tāpat dabūjām maksāt sodu!

29.12.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Latvijas Gāze Pārstāvja atbilde 02.01.2023

Labdien,

Pateicamies par Jūsu izteikto viedokli un situāciju ar kādu esat sastapusies. Izvērtējot Jūsu sniegto informāciju, vēlamies atvainoties, ka saziņa ar Latvijas Gāze klientu apkalpošanas servisu nav izdevusies savlaicīgi. Šobrīd saņemam palielinātu klientu ienākošo zvanu un e-pastu skaitu, tāpēc sazināties ar klientu servisu ir apgrūtināta. Aktīvi strādājam pie jaunu darbinieku atlases un apmācībām, lai pēc iespējas ātrāk spētu apkalpot visus klientus.
Saskaņā ar līguma nosacījumiem un norēķinu kārtības noteikumiem, norēķini par izmantoto dabasgāzi ir jāveic līdz katra mēneša 20.datumam. Rēķina sagatavošana un izsūtīšana klientiem, tiek veikta laikā no 10.-15.datumam. Visātrāk rēķina piegāde tiek nodrošināta klientu portālā vai uz klienta norādīto e-pasta adresi, savukārt pa pastu sagatavotie rēķini tiek izsūtīti, bet to piegādes laiku ietekmē Latvijas Pasta pakalpojumu sniegšanas ātrums, kas ne vienmēr ir prognozējams. Iespēju robežās klientus aicinām pieteikt rēķinu saņemšanu elektroniski.
Kavējuma nauda tiek aprēķināta tikai gadījumā, ja norēķini par izmantoto dabasgāzi tiek veikti pēc rēķinā norādītā apmaksas datuma. Ja Jūsu gadījumā maksājums ir veikts līdz norādītajam apmaksas datumam, kavējuma naudas aprēķins ir veikts nepamatoti. Lai pārbaudītu radušos situāciju un nepieciešamības gadījumā atgrieztu nepamatoti ieturēto kavējuma naudu, ir nepieciešama klienta identifikācija, tāpēc aicinām iesniegt pretenziju no e-pasta adreses, kas reģistrēta rēķinu saņemšanai uz e-pasta adresi [email protected] vai pa pastu (Vagonu iela 20, Rīga, LLV-1009). Pārbaudīsim radušos situāciju un sniegsim tās skaidrojumu vai atgriezīsim (tiks samazināta nākamā rēķina summa) nepamatoti ieturētu kavējuma naudu par savlaicīgi veiktu norēķinu.
Ja gadījumā, esam konstatējuši izrakstītajā rēķinā kļūdainu informāciju, veicam labojumus un klientus par to iepriekš informējot izsūtam jaunu norēķinu dokumentu. Gadījumā, ja klients jau veicis rēķinu apmaksu, bet vēlāk saņem tā labojumu, tad aicinām veikt tikai maksas starpību, ja rēķina summa ir lielāka, nekā iepriekš tika aprēķināta, savukārt, ja jaunā rēķina summa ir mazāka, bet tika veikts maksājums par lielāku summu, tā tiks ieskaitīta nākamā rēķina maksājumā.
Atkāroti atvainojamies par radušos situāciju un neskaidrību gadījumā aicinām sazināties ar mums uz e-pastu [email protected] vai iesniedzot ziņojumu Klientu portālā (tādējādi identificējot sevi kā līgumslēdzēju).

Komentāri (1)

MacBeton 29.12.2022

NEDRĪKST apmaksāt nepareizus rēķinus!
Ja tu samaksāji otrreiz, tad viss - pati vainīga!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes