Latvijas gāze - Atslēdznieks

Sveicināti! Vēlētos brīdināt jūs visus par vienu no Latvijas gāzes gāzapgādes iekšējās sistēmas dienesta atslēdznieku - bruno krallišu. Situācija - divas nedēļas iepriekš biju klientu apkalpošanas centrā vagonu ielā - interesējos un pieteicu gāzes atvienošanu (plombes uzlikšanu) manā bijušajā dzīvoklī sakarā ar to, ka vairs tur nedzīvoju un vēlējos slēgt līgumu. Jautādams, cik šis pakalpojums man izmaksās, ļoti nelaipns vīrietis tur atcirta, ka tas viss izmaksā 12 eur. Tad nu pienāca diena, kad gaidīju ierodamies manā vecajā dzīvoklī meistaru, lai atslēgtu gāzes padevi. Taču ieradās divi cilvēki - meistars bruno, tērpies dienesta formastērpā ar kādu dīvainu kungu, kas bija ģērbies privātajās drēbēs un acīmredzot, tikai pastaigājās līdzi meistaram. Pirmais jautājums no meistara, ieejot dzīvoklī bija - "kādu cenu jums teica gāzes kantorī, kas būs jāmaksā? " atbildēju, ka 12eiro. B. Krallišs pateica, ka būs jāmaksā 21eiro iepriekš noteikto 12eiro vietā. Būdams izbrīnīts, zvanīju uz 155 (Latvijas gāzes info tālrunis) , pa ceļam ejot uz bankomātu, jo biju rēķinājies ar summu, kādu man apgalvoja klientu centrs. Uzzvanot uz 155, noskaidroju, ka pakalpojums izmaksā 12eur nevis 21. Tālāk klientu apkalpošanas speciāliste nodeva manu sūdzību attiecīgajam cilvēkam, kas sazvanījās ar meistaru. Pēc minūtēm divām saņēmu zvanu no meistara, ka tomēr būs jāmaksā tie 12eiro! Beigas - aizeju uz dzīvokli un bruno k. Pat acīs nespēja paskatīties un aši vien aizgāja ar savu dīvainā paskata kolēģi, paziņu, lai arī kas viņš nebūtu.. Tādēļ neļaujat sevi piekrāpt un laicīgi pārliecināties. Kā nekā Latvijas gāze piestāda iepriekšējā dzīvokļa iemītnieku parādu, lai pieslēgtu gāzi, jāmaksā par plombas noņemšanu, uzlikšanu un par info tālruņa savienojumu arī jāmaksā. Un vēl darbinieki cenšas kautko iebāzt sev kabatā...

Komentāri (2)

A Ad notam 09.10.2014

Par visiem pakalpojumiem saskaņā ar LG Cenrādi tiek izrakstīta stingrās uzskaites kvīts ar darbu aprakstu un atslēdzniekam nav nekādas jēgas Jūs "krāpt un aplaupīt". To, ka LG Jūs pieprasījāt vienu pakalpojumu, kas maksā 12 EUR un dzīvoklī prasījāt par citu, kas maksā jau 21 EUR, Jūs savā sūdzībā acīmredzot, pierakstīt aizmirsāt. Darbinieki, noskaidrojot, ka sanāca šāda domstarpība, un ka cilvēks, kurš pieņēma Jūsu izsaukumu kantorī, iespējams nebija precīzi noskaidrojis nepieciešamo darbu apjomu, nāca Jums pretī un iekasēja mazāko summu, jo „Klientam ir vienmēr taisnība”. Attiecībā uz „dīvaina paskata kungu” – jebkurā uzņēmuma ir mācekļi, kuri iestājoties dabā iziet pārbaudes laiku, un šajā laikā viņiem nav specapģērba un pie nopietnu darbu izpildes viņus nepielaiž, kamēr nav izieta nepieciešamā apmācība un prakse.

I Ilva_123 17.06.2015

Par visam sūdzībām par LG ir ievietoti interesanti komentāri, tai skaita šajā. Skaidri redzams, ka tas ir pašas LG komentēts...es teiktu, ka tik lielai kompānijai jau neklātos rakstīt tādus prastus, klientiem uzbraucošus, nekorektus, dažreiz pat atklāti rupjus komentārus! Viņiem būtu tā vietā pienākums atvainoties klientam, risināt jautājumus. Bet LG tik prasti!

Tas tikai liecina par šā kantora un tā darbinieku ļoti zemo līmeni! Liels FUJ!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes