LV RU
www.sudzibas.lv Laiks Apkalpošana zem katras kritikas

Veikals "Laiks" - Apkalpošana zem katras kritikas

Pirms diviem gadiem veikalā "Laiks" iegādājos dārgu zīmola pulksteni, cena 120 Ls. Laipnas pārdevējas, laipns servisa centrs, kad vajadzēja saīsināt pulksteņa aproci. Viss kārtībā. Vēl pēc dažām dienām iegādājos Casio elektronisko pulksteni ikdienas lietošanai, maksāja 25 Ls. Viss kalpoja lieliski, taču pēc diviem gadiem gumijas siksniņa bija nokalpojusi savu laiku un saplīsa (kas ir normāli pie regulāras lietošanas un zināju, ka par to maksāšu pati). Gāju uz servisa centru Vaļņu ielā, lai jautātu par iespējām nopirkt jaunu siksniņu. Jau ierodoties veikalā, pamanīju, ka pārdevējas savā starpā pļāpā, taču klientiem veikalā uzmanību nepievērsa. Pēc kāda laika piegāju pie pārdevējas, lai izstāstītu, ka vēlos iegādāties jaunu siksniņu. Pārdevēja atbildēja, ka jāvēršas servisa centrā. Zināju, ka servisa centrs ir turpat, jo pārdevēja neko vairāk nepateica. Tad gaidīju pie servisa centra cilvēku, kas varētu mani uzklausīt. Gaidīju vairākas minūtes, kuru laikā man vairākas reizes pagāja garām servisa darbiniece. Vienā brīdī viņa pie manis apstājās un izstāstīju savu jautājumu. Viņa pateica, ka siksniņas uz vietas nav, var pasūtīt. Iedeva man pulksteni atpakaļ rokās, pagriezās un aizgāja!!! :) Es paliku neizpratnē, ko man tālāk darīt. Turpināju viņu gaidīt, bet nebiju droša, ka viņa atnāks atpakaļ. Piegāju pie pārdevējas un jautāju, vai man siksniņa jāpasūta pie pārdevējas vai servisa darbinieka. Pārdevēja nelaipni atbildēja - "Gaidiet servisā!" Turpināju gaidīt. Pēc dažām minūtēm servisa darbiniece atkal parādījās veikalā, uzreiz piegāju pie viņas un teicu, ka vēlos siksniņu pasūtīt. Viņa, NEKO NEATBILDOT, aizgāja. Pēc brīža atnāca atpakaļ, lai pierakstītu manu kontaktinformāciju un teica, ka tuvāko dienu laikā zvanīs, kad noskaidros, kad siksniņa būs pieejama un kāda tai būs cena. Viss, sarunas beigas un es devos ārā no veikala cerībā, ka drīzumā saņemšu zvanu par pasūtīto siksniņu. Ha, manu naivumu! Pagājuši jau 3 mēneši un zvans vēl joprojām NAV SAŅEMTS (pat ja neesmu varējusi kādreiz klausuli pacelt, vienmēr atzvanu, tā kā zinu, ka zvanījis šis kantoris man nav)!!!
Tā kā man ir bijušas divas pretējas pieredzes šajā veikalā, secinu, ka klientus šeit vērtē pēc nopirktā pulksteņa vērtības. Respektīvi, attieksme pret klientu līdzvērtīga nopirktā pulksteņa vērtībai. Jo dārgāks pulkstenis, jo vairāk visi "lien uz vēdera", jo lētāks, jo lielāka ignorēšana. Esmu pārliecināta, ka, ja es būtu ieradusies uz servisu ar savu 120 Ls vērto pulksteni, attieksme būtu gluži pretēja.
Pati šajā gadā esmu uzsākusi savu biznesu un būtu šausmās, ja manā veikalā/uzņēmumā strādātu šādi cilvēki ar tieksmi šķirot klientus pēc nopirktās preces. Vēl pirms šī atgadījuma šajā veikalā biju noskatījusi dārgu pulksteni, kuru tuvākajā laikā biju nolēmusi iegādāties, taču, lieki piebilst, ka šajā veikalā savu kāju vairs nesperšu.

P

Komentāri (1)

D Dailis Bezvārdis 02.10.2013

pat ja būtu ieradusies ar 120 latu vērto pulksteni, attieksme būtu tieši tāda pati. To varu teikt ar 100% pārliecību, jo biju pircis pats pa120 latiem, trīs reizes nesis uz servisu, katru reizi ma tika solīts un melots, bet pulkstenis kā negāja tā arī negāja. Beigās vienkārši uzdāvināju lai nervus nebendētu un tagad esu tam krieveļu veikalam ar līkumu un to pašu iesaku arī cietiem. Attieksme nekāda !

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes