AtrisinātaLaiks - Serviss

2025 gada 1. februārī, pēc sešu mēnešu lietošanas, no auskariem atdalījās viena aizdares detaļa.

2025. gada 2. augustā es vērsos jūsu veikala servisa centrā, lai veiktu garantijas remontu vai apmainītu preci.
Servisa centrs informēja, ka auskariem patiešām ir rūpnīcas defekts un tie jāapmaina. Dokumentu pārbaudes laikā es uzrādīju garantijas talonu un preces etiķeti. Pirkuma čeks nebija pieejams, jo tas bija pazaudēts.Servisa centra menedžeris atteica preces apmaiņu un atdeva man bojātu izstrādājumu.

Vēršu citu pircēju uzmanību: zem spīdošajām vitrīnām bieži slēpjas nekvalitatīvas preces. Pērkot, esiet uzmanīgi.

15.08.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Dream80 09.09.2025

Es vēlos sirsnīgi pateikties Jūlijai no tirdzniecības centra “Akropole” veikaliņa par viņas nenovērtējamo palīdzību un atsaucību, risinot manu jautājumu. Pateicoties viņas rūpīgajai attieksmei, es saņēmu jaunās auskarus — apkalpošana bija augstākajā līmenī.

Iesaku šo veikalu ikvienam: pat ja esat pazaudējuši čeku, vienkārši pieprasiet tā kopiju, un jums labprāt palīdzēs.

D

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus