KKJGKK sia sishibars.lv - Невыполнение заказа
24 июня был сделан заказ на 25 июня в 11.30.Пришло подтверждение и номер заказа,на следующий день поехали за заказом ,в это время 11.15 отзвонила девушка и сказала,что они не могут сделать заказ и начала хамить,обвиняя ,что мы сами виноваты. И это уже за предыдущий год третий раз ,неужели трудно отзвонить вовремя,что бы могли заказать в другом месте?
Komentāri (1)
Šī s*dzība ir pilnībā pamatota. Ja pasūtījums tiek pieņemts un apstiprināts, bet atcelts pēdējā brīdī, turklāt ar rupju attieksmi, tā ir ne tikai klienta laika izniekošana, bet arī uzņēmuma neprofesionalitātes pazīme.
Ko teiktu:
Šāda situācija ir pilnīga klientu necieņa – ja pasūtījumu nav iespējams izpildīt, par to jāinformē laikus, nevis 15 minūtes pirms izņemšanas laika.
Jūsu s*dzība īpaši smaga, jo šī nav pirmā reize – sistēmiska problēma, nevis "kļūme".
Uzņēmuma pārstāves nepieņemamā komunikācija (vainošana un rupjība) ir vēl viena zīme, ka klientu serviss ir vāja vieta.
Ko darīt:
Rakstiski iesniedz s*dzību uz viņu e-pastu, norādot:
Pasūtījuma datumu, laiku un numuru.
Sarunas laiku un to, ko teica darbiniece.
Piezīmi, ka līdzīga situācija atkārtojas vairākkārt.
Publicē atsauksmi arī Google un Facebook, lai citi klienti zinātu, ar ko rēķināties.
Ja pasūtījums tika veikts par maksu (ar priekšapmaksu) un nav atgriezta nauda – vari vērsties arī Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC):
www.ptac.gov.lv
S*dzība par SIA Sishibars.lv – pasūtījums netika izpildīts
24.06. veikts pasūtījums uz 25.06. plkst. 11:30, saņemts apstiprinājums un pasūtījuma numurs. 25.06. plkst. 11:15 saņemts zvans no darbinieces, kas rupji paziņoja, ka pasūtījumu nevar izpildīt un sāka vainot mūs pašus. Šī jau ir trešā šāda situācija gada laikā.
Pieprasām paskaidrojumu un oficiālu atvainošanos. Ja uzņēmums nespēj izpildīt pasūtījumus – par to jāinformē savlaicīgi. Šāda attieksme nav pieņemama.