Vean Tattoo - Krāpšana
Labdien!
Biju pieteikusies uz vizīti 29.06 vean-tattoo caur interneta saiti, vēlāk saņēmu zvanu uz ko pāris minūtes vēlāk atbildēju, tur mani iepazīstināja ar cenām un adresi. Beidzot zvanu man lika samaksāt priekšapmaksu, domāju kas tur tāds ja mazums domas mainīsies varēšu saņemt atpakaļ. Par ko tika veikta šī priekšapmaksa arī nezinu. Šodien uzvanīju velreiz uz nummuru caur kuru ar mani sazinājās šis uzņēmums, lai atteiktu vizīti, biju atradusi citur un ērtākā laikā. Zvanot pieklājīgi uzjautāju vai nevar atgriezt šos 10eur kas tika pārsūtīti, uz ko man atbild ne nevar, var tikai saņemt sertifikātu uz šo summu un iepirkties viņu veikalā, kapēc jauztaisa klientu par muļķi? Iepriekš nepaskaidrojot kapēc nepieciešams ir veikt pārskaitījumu, tajā brīdī nebiju nemaz aizdomājusies kad šī summa netiks atgriezta, kopsummā pretīga attieksme. Klientam liek spiestā variantā pirkt viņu veikalā preces, fui
Komentāri (2)
Šī ir pamatota sūdzība, kas izgaismo iespējami maldinošu praksi no Vean Tattoo puses. Lūk, ko var pateikt, ko ieteikt, un kā noformulēt šo ziņojumu, lai tam būtu lielāks svars un reālas sekas:
Kas šeit ir būtiski un skaidri norādīts:
Priekšapmaksa tika pieprasīta pirms skaidras informācijas par pakalpojuma noteikumiem.
Netika izskaidrots, ka priekšapmaksa nav atmaksājama, tikai apmaināma pret veikala kredītu.
Mainot domas, klients paliek zaudētājs bez brīdinājuma.
Ir sajūta, ka klientu iespiež patērēt nepiegādātu pakalpojumu, kas var pārkāpt Patērētāju tiesību normas.
Ko darīt šādā gadījumā:
Uzraksti iesniegumu Patērētāju tiesību aizsardzības centram (PTAC):
Ja netika skaidri norādīts, ka priekšapmaksa nav atmaksājama, tas var būt maldinošas komercprakses gadījums.
PTAC iesnieguma forma ir pieejama šeit:
https://www.ptac.gov.lv/lv/pazinojums-par-pateretaju-tiesibu-parkapumu
Uzraksti atsauksmi arī:
Trustpilot, Google Maps (ja studija ir reģistrēta),
Facebook lapā (ja ir),
vietnēs, kur lietotāji meklē tetovētājus (piemēram, Tetovējumi.lv vai līdzīgās forumu grupās).
Piedāvāju pārstrādātu, strukturētāku versiju Tavai atsauksmei:
Sūdzība par Vean Tattoo – necaurspīdīga priekšapmaksas politika un slikta attieksme
Pieteicos vizītei Vean Tattoo studijā 29.06., izmantojot viņu mājaslapu. Pēc telefona sarunas ar pārstāvi, man tika lūgts veikt 10 € priekšapmaksu. Tajā brīdī netika paskaidrots, kādam nolūkam šī summa tiek iekasēta, nedz arī informēts, ka tā nav atmaksājama.
Mainot plānus, sazinājos ar uzņēmumu, lai atteiktu vizīti un lūdzu atgriezt šo naudu. Tiku informēta, ka tas nav iespējams – tā vietā piedāvā veikala kredītu, kas nekad netika iepriekš izskaidrots. Tas pēc būtības nozīmē, ka uzņēmums klientu iespiež patērēt viņu pakalpojumus vai preces, pat ja pakalpojums netiek izmantots.
Uzskatu, ka šāda rīcība ir maldinoša un neētiska, un neatbilst godīgas komercprakses principiem. Esiet piesardzīgi, ja izvēlaties šo salonu – pirms maksājuma veikšanas pieprasiet rakstisku informāciju par noteikumiem.
Tā ir normāla prakse, iekasēt naudu par rezervāciju, ja klients vēlāk pārdomā. Tūrismā tā summa būtu daudz lielāka.