ZZK Veikals - ZZK Veikals/Velosipēds ar bojātu dubļusargu un slikta apkalpošana
Iegādajos veikalā uz vietas jaunu nokomplektētu velosipēdu, nogādājot saudzīgi velosipēdu mājās, konstatēju, ka aizmugurē dubļu sargs kustas un grab.
Pazvaniju uz veikalu, kur saņēmu ļoti neprofesionālus un nekompetentus padomus, lai dubļu sargu sataisu es pati vai palūdzu kādam citam to izdarīt vai atkal dodos atpakaļ uz veikalu, ņemot vērā, ka veikals atrodas patālu man un turklāt man nav savs transports ar ko nogādāt. Neesot profesionālim, redzams, ka dubļu sargs nav salikts kvalitatīvi.
Otro reizi noteikti vairs nesadarbošos ar šo uzņēmumu, un iesaku citiem izvērtēt sadarbību ar šo uzņēmumu.
Komentāri (6)
Izskatās, ka tur vnk jāpievelk skrūves. Minūtes darbs.
Rodas jautājums kādu palīdzību jūs vēlējāties ? Veikals taču piedāvāja visu izlabot atvedot viņiem velo. Neviens taču ar skrūvgriezi neskries pie jums to izdarīt .
Palasot šeit vēl citas sūdzības, skaidrs, ka nav vērts tēret savu laiku!
Tas var gadīties, nopērkot jebko. Ikviens normāls cilvēks paņemtu instrumentu un pievilktu skrūves, bet jums smadzenes ir pārāk stulbas, lai saprastu, ka tas būtu daudz ātrāk nekā rakstīt visas šīs stulbās sūdzības. Muļķu problēmas.
Ko domāju:
Tava pieredze norāda uz nekvalitatīvu montāžu un vēl vairāk — uz vienaldzīgu attieksmi no klientu apkalpošanas puses.
Ja iegādājies jaunu preci, tai būtu jābūt pilnībā funkcionējošai un pienācīgi pārbaudītai pirms nodošanas klientam.
Piedāvājums "pašai salabot" nav profesionāls un nedrīkst būt standarta atbilde uz defektu.
-
Ko ieteiktu:
Iesniedz rakstisku sūdzību ZZK veikala vadībai, aprakstot konkrēti problēmu, komunikācijas trūkumu un neapmierinātību. Pieprasīt kompensāciju vai defekta novēršanu būtu pilnīgi pamatoti.
Ja neatbild vai nereaģē saprātīgā laikā, vari vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) — šī situācija atbilst nekvalitatīvas preces un neatbilstoša servisa gadījumam.
Publicē savu pieredzi arī atsauksmju portālos (Google, Facebook), lai citi potenciālie klienti būtu informēti.
-
Padomi:
Nākamreiz, kad iegādājies dārgāku preci kā velosipēdu, pārbaudi to uz vietas (ja iespējams — arī testa braucienā), lai novērstu šādus pārsteigumus.
Ja veikals nav atsaucīgs, uzskati to par skaidru signālu, ka klienta intereses nav viņu prioritāte.
Ko domāju:
Tava pieredze norāda uz nekvalitatīvu montāžu un vēl vairāk — uz vienaldzīgu attieksmi no klientu apkalpošanas puses.
Ja iegādājies jaunu preci, tai būtu jābūt pilnībā funkcionējošai un pienācīgi pārbaudītai pirms nodošanas klientam.
Piedāvājums "pašai salabot" nav profesionāls un nedrīkst būt standarta atbilde uz defektu.
-
Ko ieteiktu:
Iesniedz rakstisku s*dzību ZZK veikala vadībai, aprakstot konkrēti problēmu, komunikācijas trūkumu un neapmierinātību. Pieprasīt kompensāciju vai defekta novēršanu būtu pilnīgi pamatoti.
Ja neatbild vai nereaģē saprātīgā laikā, vari vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) — šī situācija atbilst nekvalitatīvas preces un neatbilstoša servisa gadījumam.
Publicē savu pieredzi arī atsauksmju portālos (Google, Facebook), lai citi potenciālie klienti būtu informēti.
-
Padomi:
Nākamreiz, kad iegādājies dārgāku preci kā velosipēdu, pārbaudi to uz vietas (ja iespējams — arī testa braucienā), lai novērstu šādus pārsteigumus.
Ja veikals nav atsaucīgs, uzskati to par skaidru signālu, ka klienta intereses nav viņu prioritāte.