Senukai - Slikts serviss, pavirša attieksme
Nopirku duškabīni ar iekšsienām. Piegāde bija ļoti ātra. Uzstādīt sāku tikai pēc 18dienām. Kad jau uzstādīju vanniņu, attaisīju vaļā iepakojumu ar iekšsienām, un konstatēju, ka sienas nav baltas, bet melnas un pavisam no cita modeļa. Sazinājos ar servisu. Viņi negrib mainīt nepareizās iekšsienas, sakot ka tas nav iespējams. Absurds.
Labdien, Guna!
Sazinājāmies ar Jums e-pastā un vienojāmies par situācijas risinājumu.
Vēlreiz atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Komentāri (4)
Cik dienas pagāja? 18! Jautājumi?
Jā, pagāja 18dienas. Un? Nekur nav teikts, ka man duškabīne būtu jāsāk uzstādīt piegādes dienā. Iegādājos to tad, kad bija izdevīgs cenas piedāvājums. Mājās notiek remonts. Sāku uzstādīt tad, kad sagatavoju tai attiecīgu telpu. Tas ir tikai normāli.
Un tas ir tikai normāli, ja es negribu komplektēt duškabīni no sastāvdaļām, kuras ir no diviem dažādiem duškabīnu modeļiem. Tas ir apmēram tas pats, ja Jums piegādātu divguļamo gultu ar vienguļamo matraci. Ja Jūs tas apmierinātu, neviens Jums neliegtu to prieku uz tādas gulēt.
Vienkārši ņirgāšanās. Pēc vairāk nekā mēneša samainīja pret atkal citām iekšsienām, atkal no cita modeļa, nepareizs izmērs. Mīļie darbinieki, Jūs algu saņemat?
iespējams, ka obligāti jābūt trulam idiotam, lai skaitītos klientu apkalpošanas speciālists ksenukai, īpaši anna , alise, sanita, atvainošanās un paliediesi birst nepārtraukti, labdien, jauku dienu utt bet problēma netiek risināta, tikai truli bārsta savas frāzītes.