www.sudzibas.lv IKEA Slikts serviss, komunikācija katastrofāla, termiņu kavēšana, ignorēšana

IKEA - Slikts serviss, komunikācija katastrofāla, termiņu kavēšana, ignorēšana

21.12.2021. Ar Paul Mason Properties Sia tika parakstīts līgums par mana dēla istabas dizaina izveidi un mēbeļu iegādi un montāžu. Par dizainera komunikāciju, profesionālismu nav runas. Diemžēl, ikea piedāvā servisu ko pats nevar izpildīt. Pēc dizaina projekta tika sagatavots rēķins un rēķinā uzreiz tiek iekļautas visas preces, kaut daļa preces var nebūt uz vietas (par ko pasūtītājs netiek pabrīdināts) . Preces piegādāja 3-4 reizes, iedomājieties pasūtīt skapi, bet durvis un vai rokturi jāgaida, šīs pašas gaidītākās daļas tika atvestas vien.14.03.2022. Es samaksāju arī par montāžu, lai man maksimāli ātri būtu bērnam istaba gatava, bet sākotnējā montāža tika sakārtota vien ap 10-to janvāri, bet nu jau ir 25.04. Un skapis vēljoprojām nav pabeigts. Rakstīju e pastu uz ikea 08.04.2022, man atbildēja, atvainojās, teica ar mani sazināsies - neviens nav sazinājies. Rakstīju atkal 14.04.2022 - uz manu e pastu neviens nav atbildējis.
Uzskatu, ja tiek samaksāts par preci un vai pakalpojumu, tas ir jāsaņem vai jākompensē zaudējumi/jāmeklē risinājumi. Ikea to nav un nepiedāvā, jo ir sagrābušies un paši nevar savu kvalitāti-servisu nodrošināt. Vēlos pabrīdināt Nākotnes pasūtītājus šim projektam ar ko rēķināties, jo reklamējas ļoti, kas paredz vēl vairāk vīlušos.

25.04.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

O

Komentāri (1)

G Gii 26.04.2022

Piekrītu, es arī gaidu jau no oktobra, kad Ikea būs atkal pieejams pasūtītais ELVARLI
skapis.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes