www.sudzibas.lv IKEA Sikts serviss

IKEA - Sikts serviss

Pasūtīju skapi, uzreiz apmaksāju. Pasūtīšanas brīdī bija pieejami 2 eksemplāri.
Pēc 4 dienām zvana un atsauc pasūtījumu, jo itkā nēesot pieejami un itkā citi pircēji tajā pašā brīdī nopirka sekundēm ātrāk abus divus? !
Pēc apstiprinātas pasūtīšanas, saskaņoju prieks sevis laiku, transportu, darbiniekus, kas to uzstādīs un 2 dienas pirms saņemšanas šie meli dod tādu zinu.
Viss ticamāk šie meli pārdeva citiem pircējiem, kuri pasūta ar Ikea meistaru uzstādīšanu un piegādi par papildus maksu.
Tagad jāgaida līdz februārim, kad būs nākamā skapju piegāde Latvijā...

23.12.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no IKEA Latvija Pārstāvja atbilde 29.04.2021

Labdien!

Atvainojamies par vilšanos un neērtībām, kas radās veicot pirkumu. Diemžēl mums dažkārt nākas saskarties ar neplānotām piegāžu izmaiņām ar pandēmiju saistītu iemeslu dēļ, kā rezultātā ir produkti, ko nesaņemam pasūtītajos daudzumos.
Mēs patiesi vēlamies nodrošināt vislabāko iepirkšanās pieredzi, tādēļ pateicamies par dalīšanos ar pieredzēto un laipni aicinām pirms pirkuma veikšanas pārbaudīt preču atlikumus, zvanot uz informatīvo tālruni: +371 63301000.

Ar cieņu,
IKEA Latvija komanda

P

Komentāri (1)

H Helsu 24.12.2020

2 eksemplari jau nemaz nav tads skaits, lai apstradasanas bridi to nebutu, kads nopircis pirms vai vienlaicigi ar jums. Tomer sobrid sada tipa tirznieciba notiek tikai interneta. Viss parejais jau ir vnk jusu fantazejums, bez reala pamatojuma.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes