LV RU
www.sudzibas.lv IKEA Negodīgs mārketings, nekorekti noformēts atlaides baneris!

IKEA - Negodīgs mārketings, nekorekti noformēts atlaides baneris!

Ļoti cienījamā ikea Latvija vadība!
Pirmkārt, tā bija mūsu ģimene kas šeit jums pirms pāris Mēnešiem izteica sirsnīgu pateicību... Toties tagad ir tāda sajūta ka katrs darbinieks cenšas mums ieriebt, nu labi, tā varbūt ir paranoja, bet katrā jūsu veikala apmeklējumā mums sanāk lielāka vai mazāka konfliktsituācija, piemēram šodien pie stikla smilšu pulksteņu plaukta piekārts liels baneris, 7,99 nosvītrots tā vietā 2,99! Bet pie kases mūsu iepirkuma ratos izvēlētajam un ieliktajam pulkstenim Cena izrādās tomēr 7,99! Mums nebūtu iebildumu ja uz banera būtu ar sarkanu marķieri rakstīts ka atlaide attiecās tikai uz ar zilām un rozā smiltīm pildītajiem, bet ne uz zelta smiltīm pildītajiem laikrāžiem! Bet jau pieminētajā banerī par šādu faktu nebija nepušplēsta burta! Kāda velna pēc cilvēkiem jāliecas pie mazajām cenuzīmēm un jāsalīdzina svītrukodi? !? Vienā teikumā cūcīgs, negodīgs, kretīnisks mārketings! Pie daudz piecīšiem jūs šādā veidā esat tikuši vai cilvēki tomēr atmet "zelta" pulksteņus atpakaļ kasēs? Mēs tomēr neesam miljonāru ģimene, mums 5eur arī ir nauda, mums ir pirms nepilna gadiņa piedzimis puisītis un mums visas naudas summas prātos tiek vienmēr pārrēķinātas nenopirktās "milupa" piena maisījumu paciņās vai "hipp" biezeņu burciņās, pie tam pirms kāda laika mēs pie jums jau iegādājāmies ziemassvētku noskaņai šo te smilšu pulksteni tikai ar zilu pildījumu un par 7,99!: - ( ( (
otrkārt, atgriežoties pie jūsu slaveno branču tēmas... Nu samaziniet maksu par tiem no 7 eur uz kādiem piemēram 3 vai 4 eur, ticiet man jūs būsiet tikai ieguvēji, un tad strikti kontrolējiet cik ēdāji maksā cik nemaksā... Jo ar kādām tiesībām jūsu darbiniece sāk mani publiski kaunināt par to ka es ēdu bez aproces, ieejot iekšā pie izvēles plauktiem tikai dzīvesbiedrei ar aproci un neņemot kilogramiem tā saucamās "delikateses"? !? Tad lai tā manis kauninātāja apstaigā visu ēdamzāli un paskaita cik brančotāji vispār brančo samaksājUši! Piemēram ja līdzi mums ir mana 80 gadīgā mamma, kura labi ja apēd par 2-3eur, "nabadzīte" Sakaunējusies gribēja jau skriet pie kases maksāt 7eur, ja es nebūtu viņu apturējis... Kāda velna pēc mums būtu jāmaksā 21eur, ja noēdām labija par 10-12, pietam mēs bijām gandrīz uz katru branču, svarīgs domāju tomēr ir katras ikea family branču apmeklējumu biežums vai ne tā, vai jāņem tie 1eur Brokastu komplekti kuru uzreiz paskaļā balsī nevisai korekti jūsu darbiniece centās ieskapēt svārstīgai studentu ģimenītei, kuri protams nav slikti bet kuros jūs pat nevīžojat pievienot rupjās un Baltās maizes šķēlītes... Tikai nevaijg atkal daudzināt kautkādu Lietuvas vai Islandes ikea veikalu vadlīniju un cenu politiku... Kādas islandē ir algas un kādas pie mums? !? Starp citu tieši par maizi sanāca konflikts ar jūsu darbiniekiem kādai pie blakus galdiņa sēdošai ģimenei, ka nekur Eiropā vai pat civilizētajā pasaulē Brokastotājam netiek liegta maize! Turpmāk ja kaut reizi es piedzīvošu līdzīgu kaunināšanu, būšu neīpaši žēlīgs bet tikai vārdos pret jūsu darbinieci!
Treškārt, un galvenokārt lūdzu nozīmējiet kādu darbinieci pie apaļās bērnu un zīdaiņu zonas aizgalda restorānā, lai tanī neieietu gados vecāki bērni, nekādā gadījumā nenovelkot ielas apavus, tas attiecās arī uz mammām, un varbūt lai tur nebūtu pārāk daudz smago koka rotaļlietu, citādi no bērnu traumām tur neizbēgt!

11.01.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Papildināts pagpag 12.01.2020

Šodien pamanījām ka JŪSU BANERĪ ir veikti labojumi klāt pierakstījuma veidā "zilā krāsā", acīmredzot mana vakardienas "trādirīža" rezultātā, bet lai pircējus kārtīgāk informētu pareizi būtu pierakstīt "zilā krāsā" un rindiņu zemāk minot arī "rozā krāsā", un lūdzu treknākiem burtiem... Bet sirsnīgs paldies ka kautarī ar nokavēšanos bet tomēr kautkā reaģējāt!

Atbilde no IKEA Latvija Pārstāvja atbilde 17.01.2020

Labdien!

Paldies par laiku, ko veltījāt precīzam situācijas izklāstam. Vienmēr novērtējam klientu vērību.

Lūdzam atvainot par sarežģījumiem attiecībā uz smilšu pulksteni. Netīši maldinošā informācija tika labota, cenu zīmes nomainītas pret pareizām. Savukārt mūsu restorānā ir nodrošinātas izvēles iespējas – ja kāds nevēlas baudīt piedāvātās vēlbrokastis jeb branču, restorānā ir vairākas alternatīvas, un tā ir iespējams arī samazināt izmaksas.

Vēlreiz pateicamies par to, ka vērsāt mūsu uzmanību uz svarīgām detaļām. Kopā mēs varam vairāk un ceram, ka turpmākie veikala apmeklējumi būs patīkamāki.

Ar cieņu,
IKEA Latvija komanda

Papildināts pagpag 18.01.2020

CIENĪJAMĀ "IKEA LATVIJA" VADĪBA!

LIELS PALDIES PAR ATBILDI, KURA PATIEŠĀM BIJA FORMĀLA UN MŪS NEPAVISAM NEAPMIERINĀJA!

PAR BRANČU, JUMS TOMĒR TAS GODU NEDARA, KA NO AKTĪVĀKAJIEM "IKEA FAMILY" BIEDRIEM ARĪ VĒLATIES 7EUR NO KATRA PIEAUGUŠĀ, PILNĪGI PIETIKTU AR 7EUR NO VIENA "IKEA FAMILY" KARTES TURĒTĀJA, KURŠ NELIEGTU SEVIS IZVĒLĒTO ĒDIENU ARĪ SAVAI ĢIMENEI...
ATTIECĪBĀ PAR 1EUR BROKASTU KOMPLEKTU, TAS PROTAMS IR ĻOTI JAUKS... MĒS PAT DAŽREIZ ŅĒMĀM TOS 2 VAI 3 KATRS, BET VĒLREIZ ATKĀRTOŠOS - "MAIZE!", BRANČA LAIKĀ TAI TAČU IR LIEGTA PIEEJA, JEBŠU MĒS MALDĀMIES? ŠEIT NAV FRANCIJA VAI ITĀLIJA KUR ĻAUDIS IR PIERADUŠI UZZIEST JŪSU BROKASTU KOMPLEKTĀ PIEVIENOTO SVIESTU UZ SALDA KRUASĀNA UN TAD TO PIEKOST KLĀT ŠĶIŅĶIM, SIERAM, GURĶIM VAI TOMĀTAM!
NONĀCĀM PAT LĪDZ TĀDAM ABSURDAM KA PIRMS DOŠANĀS PIE JUMS NOPIRKĀM TUVĀKAJĀ LIELVEIKALĀ MAIZI UN PAT BIJĀM GATAVI KĀDU ŠĶĒLI BEZ MAKSAS PIEDĀVĀT ARĪ KĀDAM AR SKAUDĪBU NETĀLU MŪS VĒROJOŠAM 1EUR BROKASTOTĀJAM... TĀPATĀS JAUKI BŪTU BEZ KAFIJAS ŠIM KOMPLEKTAM PIEVIENOT VĒL KAUTKO SILTU, PROTAMS NEDAUDZ PACEĻOT TĀ CENU...

AR CIEŅU,
"IKEA" LOJĀLA ĢIMENE

P

Komentāri (13)

BondsBonds 12.01.2020

Apskatoties tavu vēsturi, bez mazvai katru nedēļu tevi kāds mēģina piekrāpt.

P pagpag 12.01.2020

mmmhhhh, nu pareizi tu esi Bonds Dž. Bonds, kurš ta "tāāādam" ko mēģinās pāri nodarīt... but never say "never"... always comes the 1st time... ;-)

BondsBonds 12.01.2020

Negribi maksāt par branču, bet mēģini tajā iejaukt mani. :d

P pagpag 12.01.2020

wooow, domājām tu esi normāls komentieris, bet izrādās viens no šejienes daudzajiem "troļļļiem", pats sev zaļo bultiņu un izvēlētajiem oponentiem sarkano knikšķinātājs! bet ko tik vāji, kāpēc tikai 10? uzknikšķini sev 100"zaļās" un mums 100"sarkanās"! reku hartija koments, džeks tiešām sakarīgi iekomentējis, bet viņam tikai 3 "zaļās"... nu neesi "žmots", uzklikšiķini viņam kādu desmitu savu "troļļa zaļo"! bet bez tādiem kā tu šeit būtu garlaicīga atmosfēra, tākā super ka esi! :D p.s. nē, negribu maksāt par to ko mūsu ģimene "nenobraņčo", bet savos šķīvjos reālos "debesskrāpjos" vai "sienakaudzēs" sakrāmē visādi "viltīgdibeni", un pēc mūsu novērojumiem mēs tādi "negribošie" nebijām vienīgie, tādi bij rittīgdaudz! :P

L Linda_J 12.01.2020

Šis ir šaubīgs portāls, kura vadība iatrodas Baltkkrievijā. Un šeit sīdžas šaubigas personas, kuras vada emocijas nevis saprāts.

BondsBonds 12.01.2020

Protams, ka ne LV, citādi šis portāls tiktu bez sāls apēsts.

N nav nozimes 12.01.2020

Tad jau, ja cenas priekš, Jums ir nesamērīgi augstas, ir slikta ēdiena kvalitāte, visi darbinieki ir ļoti ļauni un neiecietīgi. Varu, Jums piedāvāt šādus variantus: 1. nekad vairs nenākt un neiepirkties IKEA; 2. pieteikties darbā IKEA un parādīt visiem tiem ļaunajiem un neiecītīgajiem darbiniekiem priekšzīmi kā un kas būtu pareizi jādara; 3. kļūt par IKEA finanšu izpildes direktoru un tad regulēt visas preču un pakalpojumu cenas pēc sava prāta un sirds apziņas.

P pagpag 12.01.2020

1.nāksim un iepirksimies! 2.nepieteiksimies un neparādīsim! 3.nekļūsim un neregulēsim! :-)))

N nav nozimes 12.01.2020

Īsi sakot veikalā viss slikti(darbinieki, cenas, prece utt.) , bet nāksim tāpat iepirkties, jo citus būvniecības un mēbeļu veikalus vienkārši nezinam ,tādi neeksistē pareizi saprotu? Tikai viens mazs jautājums: nav iespējams paēst mājās nevis veikalā ar nesamērīgu uzcenojumu pārtikai, kura tiek pasniegta gandrīz vai "ledus auksta" nemaz nerunājot par rupjo un pretīgo attieksmi pret klientiem? Tas būtu liels ietaupijums, Jūsu ģimenes budžetam. Tas tikai mans personīgais viedoklis. Lai dzīvē veicas.

P pagpag 12.01.2020

veiksies, veiksies... atslābsti drau-gs (-dzen)... ;-)

R Roberts Kalnabebrs 13.01.2020

nu riktītīgi nevienu neinteresē ko te kāda raksta, retās atbildes no uzņēmumiem ir 100% formālas
un šīs sūdzības autore ir tas tips par kuru sūdzību saņēmēji ir vienmēr pārsmējušies un pārsūta whatsapā šīs sūdzības kā anekdotes

E Elīna 28.03.2020

Jēziņ.. Cilvēk mīļais, aizejiet tak ar visu ģimeni pie psihiatra, tas varbūt ir iedzimts. Ar tādu paranoju, vajāšanas māniju un "visur dēmoni" attieksmi, ja vēl neesat sajucis, tad sajuksiet, jeibogu! Brīnums, ka vēl neesat visu Ikea ar svētīto ūdeni aozslacījis :D

P pagpag 28.03.2020

Jēziņ.. Cilvēce mīļā, aizejiet tak uz kautkādiem datorkursiem, jeibogu! Kas velns ar ārā ir AOSLACĪŠANA?!? Ja uzskatāt ka esat baigā "ķēneriene" aklajā drukāšanā, tad nāksies Jūs apbēdināt, par šādu tāteikt "kļūdiņu" tiksiet momentā atlaista no jebkura darba sevicienošas firmas ofisā... Kārtīgi iemācieties visu klaviatūras taustiņu izvietojumu, mācieties orientēties pēc izciļņsvītriņām uz taustiņiem "F" un "J", kuras nebūt nav defekti taustiņu ražošanas procesā, jeibogu...:D P.S. Mani varat aplikt kāvien gribiet, bet Mūsu Ģimeni NEaiztieciet! [slēpt]@

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes