www.sudzibas.lv IKEA Klientu serviss

IKEA - Klientu serviss

13.08.2019. Devos iepirkties uz Ikea veikalu jau konkrēti noskatītas preces no viņu interneta veikala. Ejot uzreiz tikai pa pirmo stāvu, es pieeju pie info stenda, kur prasu, vai nevar man palīdzēt atrast noliktavā vietu, kur konkrētā prece stāv. No darbinieka atbilde bija ļoti asa un kategoriska: ""tas nav mans darbs! Es jums nevaru palīdzēt. Ejiet augšā uz ekspozīciju un meklējiet kodu pati! ". Tad pajautāju, vai tiešām šī informācija nav pieejama internet veikalā. Atbilde bija nē, ka nekas tāds internetā neesot un tas nav viņa darbs.
Pēc šīs sarunas jutos, ļoti uzvilkta un dusmīga par šādu attieksmi un nekādu informāciju neguvu. Nodomāju, cik stulbi būtu tagad skriet pa visu lielo ekspozīciju un meklētu vienai mēbelei kodu un attiecīgo atrašanās vietu noliktavā. Intereses pēc uzreiz telefonā apskatos šo preci internetveikalā un tur uzreiz (!) atrodu preces atrašanās rindu un vietu veikalā!
Manuprāt šāda darbinieka rupjā attieksme bija pats nepatīkamākais visā šajā situācijā un protams arī viņa neizglītotība vai informācijas trūkums par veikala darbību. Man ļoti interesē, kādi tad ir šī info stendu darbinieku darba pienākumi, ja šajā situācijā šis darbinieks nevarēja nekādi palīdzēt.

Atbilde no IKEA Latvija Pārstāvja atbilde 24.09.2019

Labdien!

Pateicamies, ka veltījāt laiku situācijas aprakstam.

Lūdzam mūs atvainot par nekorekto atbildes sniegšanu. Gan apmācībās, gan ikdienā runājam ar kolēģiem par labām manierēm un klientu apkalpošanas standartiem, kādus tos vēlamies redzēt. Ikviens mūsu darbinieks zina, ka visas preces ir atrodamas mūsu mājas lapā un ir iespējams iegūt papildus informāciju par tām, tostarp atrašanās vietu veikalā.
Klientu sūdzības un ieteikumus par apkalpošanas kvalitāti uztveram ļoti nopietni un veiksim nepieciešamos uzlabojumus. Tostarp regulāri īstenojam dažādas apmācības, kuru ietvaros klientu pieredze ir piemērs klientu apkalpošanas kvalitātes uzlabošanai, tāpēc līdz ar atvainošanos pateicamies par sniegto informāciju.

Atkārtoti lūdzam mūs atvainot un ceram, ka nākamie veikala apmeklējumi būs daudz patīkamāki.
Ar cieņu,
IKEA Latvija

K

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes