www.sudzibas.lv IKEA Aplama informācija

IKEA darbinieku nekompetence - Aplama informācija

Maijā sākumā devāmies uz Ikea, lai pasūtītu virtuvi. Ātri tikām pie konsultanta, lai atrunātu visas detaļas, konsultants brīdināja, ka visas preces nav uz vietas un viņa nevar pateikt precīzu piegādes datumu, jo ir problēmas ar piegādēm, no visa pasūtījuma man trūka 3 pozīcijas, konsultantam uzdevām jautājumu par trūkstošo preču piegādi, uz ko saņēmām atbildi, ka trūkstošās preces tiks piegādātas uz mājām ar bezmaksas piegādi, tā pat, kā tas notiek ar pieejamo preču piegādi sākotnēji. Pēc kāda laika saņēmu epastu no Ikea, ka viena pozīcija no trijām ir pieejama un būs rezervēta 7 dienas un, lai es tai braucu pakaļ, es saku komunicēt ar ikea, ka man solīja piegādi, uz ko saņēmu atbildi, ka viņi nepiedāvā tādus pakalpojumus un man ir jābrauc precei pakaļ pašai, tas ir absurds, ja man, piemēram, nav auto un man ir tagad ar autobusu jāved smagas skapja durvis, kā sieviete spētu to izdarīt?
Pēc diskusijām epasta man palūdza atbraukt līdz veikalam un konstants atradis man risinājumu, es devos līdz Ikea, diemžēl uz vietas nebija tas konsultants, kas man solīja šo pakalpojumu, bet tiku pie cita, neviens no konsultantiem nebija informēts par šo lietu, man ir jautājums, tad kādā sakarā man teica braukt uz veikalu, lai šo risinātu? Un konsultants man pateica, ka viņi vispār nepiedāvā šādu pakalpojumu, bet par papildus samaksu konkrēti minot konsultanta vārdu noorganizēs piegādi līdz mājām. Šis risinājums mani neapmierina, es jau tā esmu iztērējusi tur lielu naudu par virtuvi, un klienta sūdzības risināt netaisās, skaidri bija saprotams, ka es ierados veikalā ar šo problēmu, kā no zila gaisa un konsultanti nevar sniegt risinājumu, kas ir virs viņu iespējām, to var tikai risināt menedžeris vai team leader.

Atbilde no IKEA Latvija Pārstāvja atbilde 05.07.2022

Labdien!
Paldies par informāciju un situācijas aprakstu.
Lūdzam sazināties ar [email protected], lai risinātu šo situāciju un varētu veikt nepieciešamās piegādes.
Atvainojamies par radušos situāciju!
Ar cieņu, IKEA Latvija klientu serviss.

A

Komentāri (1)

Good Intentions 04.07.2022

Ja runa iet par operatoriem, konsultantiem, tad jābūt vērīgām un labāk visu raktiski vai ierakstu fiksēt, jo periodiski gadās brīnumi.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes