www.sudzibas.lv Happy Nails Slikts serviss

Happy Nails - Slikts serviss

Cik ātri atnācu tik arī ātri aizgāju! Nevienai Sevis Cienošai Sievietei neieteiktu šo “salonu”! Nonācu situācijā, ka ilgadējā meistarīte nevarēja mani pieņem pēc paredzētā pieraksta, tāpēc steidzīgi meklēju iespēju, kur varētu veikt manikīru. “Ieguglējot” -ekspress manikīrs, pirmajās rindās atradās šī salona mājaslapa, daudz neko nepētot (liela mana kļūda) , pierakstījos! Atnākot uz šo vietu (neiedziļināšos šīs vietas aprakstā, īsi sakot ŪĶIS), meistare nepamanot gēla pārklājumu uzlika foliju un to mēģināja nokasīt ( “profesionāle”) , saprotot, ka tas ir gēls, sāka šausmināties, uz ko otra manikīre, kas atradās telpā, sniedz viņai manikīra aparātu, kuru viņa noraidīja, atbildot, ka viņa to neprot un nedarīs, kam sekoja zvans atbildīgajai personai, iespējams, šīs vietas īpašniecei, ar sašutumu, ka tas ir gēls un viņa to nevar izdarīt tādā laika posmā. Sarunas laikā priekšniece mēģināja rast risinājumus, prasot vai otra manikīre spēs to izdarīt, uz ko bija atbilde, ka viņa noņems ar aparātu, bet manikīrei, pie kuras biju pierakstījusies jāveic pats manikīrs, kad saruna beidzās, otra manikīre atteicās to veikt, grūžot aparātu manikīrei, pie kuras man bija pieraksts. Skatoties uz šo visu, es biju šaušmās, nespēju noticēt, ka šinī vietā ir norma veikt aparāta manikīru nesertificētam, neapmācītam personālam. Protams, izsakot sašutumu, ka meistare, kas neprot rīkoties ar manikīra aparātu, savām rokām klāt nelaidīšu! Beigās, ka tiku apvainota, ka man ir gēls ( kaut biju teikusi pierakstoties, ka jānoņem vecais pārklājums un pat bildi biju aizsūtījusi) un , ka viņa var to novīlēt, bet laika veikt man manikīru un pārlājumu viņai nav! Viss šis “koncerts” beidzās ar to, ka piecēlos un aizgāju, protams nesaņemot pakalpojumu! Lūdzu Dārgās, Sevis Cienošas Sievietes, nepieļaujiet manu kļūdu, bet izpētiet un palasiet atsauksmes par skaistumkopšanas iestādēm, pirms tās apmeklēt, nepieļausim, lai kāds grauj mūsu veselību un skaistumu! Ieteikums īpašniekam/-iem, izrunāt ar darbiniekiem par attieksmi pret klientiem un pieklājības normām. Atceraties, ka personālam neuztrauc jūsu biznesa attīstība un izaugsme, par to esat atbildīgs jūs!

02.11.2018

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

J

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes