www.sudzibas.lv Given Briesmīgs serviss un apkalpošana

Given - Briesmīgs serviss un apkalpošana

Bija nepieciešamība samazināt saderināšanās gredzenu. Pirms devos uz akropole Rīga 24.09.2025, gribēju uzzvanīt pa tiešo veikalam, lai uzprasītu, vai tas ir iespējams pie viņiem, bet klausuli necēla. Devos uz veikalu viena pati ar gredzenu uz rādītājpirksta. Veikalā bija tikai 1 konsultante, es iedevu konsultantei pavadzīmi par gredzenu un paprasīju, vai var gredzenu samazināt. Pateica, ka tieši šo gredzenu nevar samazināt, jo ir ne tikai lielais dārgakmens, bet arī mazie. Paprasīju, ko man tagad darīt, uz ko saņēmu atbildi, ka lai nēsāju uz vidējā pirksta, un es parādīju, ka arī uz rādītājpirksta man gredzens ir stipri par lielu. Paprasīju, vai ir iespējama maiņa vai atgriešana uz ko man pateica, ka nē, jo atnācu ar gredzenu uz pirksta, nevis maisiņā vai kastītē (jo mana pirmā vēlme bija samazināt, es pat neapsvēru to mainīt vai atgriezt) . Konsultante pateica, ka vajdzēja kopā ar uz to brīdi puisi un nākt izvēlēties gredzenu. Es aizgāju, un līgavainis centās sazvanīt given klientu atbalstu 3! Reizes, un neviens klausuli nepacēla. Atnācu pēc nepilnas stundas atpakaļ ar līgavaini, veikalā jau bija 2 konsultantes. Līgavainis uzdeva tieši tādus pašus jautājumus uz ko jau tomēr atradās risinājums:) . Izrādās, ka teorētiski var samazināt gredzenu, bet izmaksas būs lielas par katra akmentiņa ielikšanu atpakaļ. Tad sāka teikt, ka atgriešana nav iespējama, jo gredzens bija uz pirksta. Es paprasīju, kāpēc viņas domā, ka es nēsāju gredzenu 2 dienas, uz ko man atbildēja tā konsultante (kuras nemaz nebija brīdī, kad biju atnākusi viena pati) “man ir acis pierē”. Nu mēs bijām šokā no tās frāzes. Visa šī diskusijas starp mums 4 (2 konsultantēm un mums) bija dīvaina, jo, kad runāja ar līgavaini, atbildēja mierīgi un nosacīti centās atrast risinājumu, bet ar mani vienu un pat līgavaiņa klātbūtnē atļāvās nepārāk pieklājīgi runāt. Tad sāka teikt, ka ja pirkums būtu online, tad būtu iespējama atgriešana, uz ko mēs atbildējām, ka nu vispār rekur pavadzīme (kuru devu tad, kad biju ienākusi vien) . Izrādījās, ka atgriešana arī ir iespējama, bet vispirms jānopulē par atsevišķu samaksu (mums nebija problēmu samaksāt par pulēšanu, un es ne reizi neminēju, ka taisos samazināšanu taisīt bezmaksas, un man par to arī neprasīja) . Mūsu ieteikums - ievietojiet mājaslapā kaut vai ar zvaigznīti, ka gredzenu nevar samazināt. Par to nebija nekādas informācijas. Mūsuprāt, tā ir diezgan parasta praktika, ka līgavainis neuzmin ar saderināšanās gredzena izmēru. Visu šo absurdu un strīdu atrisināja golwork, pie kuriem aizvedām gredzenu, lai nopulē. Ar viņu palīdzību arī saņēmām naudu atpakaļ. Dzīvē neiesim uz given vai tam saistītiem veikaliem:) dīvaini, ka pret mani, kad biju viena pati, runāja savādāk un nebija iespējams risinājums, ka bez maz vai turi gredzenu kastītē piemiņai, bet ar līgavaini uzreiz bija iespējami risinājumi. Paldies, visu dienu un pieredzi izbojāja:)

S

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus