Express Pasts - Slikts serviss

Stipri ieteiktu 220.lv izvērtēt savus sadarbības partnerus. Pasūtīju gultu 220.lv, kas tika sadalīta pa četriem sūtījumiem. Sūtījums tika nogādāts express pastā 29.03.2021 (kopā četras kastes, katrai savs numurs) . Vienu kasti man piegādāja 07.04, par pārējām nav nekādu ziņu, izņemot jāgaida un tuvākajā laikā. Šodien jau ir 20.04. Zvanot atbild, ka ir Rinda un nekādu precīzāku informāciju nespēj sniegt, tuvākajā laikā būšot, to es klausos jau trīs nedēļas. Rodas jautājums, kā šī viena laimīgā paciņa spēja pie manis nokļūt, bet pārējās nē? Nesaprotu arī kā tiek plānotas piegādes, man mājas šobrīd mētājas viena saņemtā kaste, aizņemot vietu jau gandrīz divas nedēļas, vai tiešām klienti, kuri ir saņēmuši jau vienu pasūtījuma detaļu netiek ielikti kaut kādā prioritārā Rindā, lai šis pasūtījums tiktu pabeigts? !? ! Es saprotu ir pandēmija, noslodzes ir lielas, piegādes kavējas, bet visam ir savas robežas, kādēļ ar citiem kurjera dienestiem, nav tik lielas problēmas? Ja paciņa spēj ātrāk atceļot no ārvalstīm un tikt piegādāta man, bet te Latvijā esošās pakas ceļo jau gandrīz mēnesi, tad kaut kas tur īsti nav normāli! Mulsina arī 220.lv, kāpēc sadarboties ar kurjer dienestu, kuram acīmredzami nav kapacitātes tik lielam klientam.

20.04.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes