www.sudzibas.lv DPD Vilšanās servisā

DPD - Vilšanās servisā

Pāris dienas gaidīju 2 paciņas (apmaksātas un izsūtītas maija beigās) , mazums, Kovida dēļ pārslodzes. 3. Un 4. Jūnijā sāku prasīt tirgotājiem pakas numuru, lai redzētu, cik tālu pakas tikušas. Un izrādās, ka abas paciņas jau atrodas pakomātā kopš 1. Jūnija, bet neesmu saņēmusi sms ar izņemšanas kodiem.
Zvanoties un dzenājot šīs pakas, kodus pēc kāda brīža atsūtīja. Izņemot pakas, abām apakšas smilšainas. Acīmredzami, ka pakas tiek glabātas kā pagadās un skapīši ir netīri.
Netapa skaidrs, kas notiek ar pakām, kuru īpašnieki nemaz nezina, ka paciņa ir izņemama, jo, gluži vienkārši, īsziņa nepienāk. Esmu daudz sūtījusi ar Dpd pakomātiem, bet tas vairs nebūs mans pirmās izvēles serviss. Lietošu tikai tad, ja citu variantu nebūs.

04.06.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 08.06.2021

Labdien!

Lai varētu veikt konkrētās situācijas izmeklēšanu, lūdzam Jūs nomainīt sūdzību, norādot DPD sūtījuma numuru, vai arī pievienot to komentārā.

Ar cieņu,
DPD

Papildināts Liega Veide 14.06.2021

Paku kodi:
05757954742217
05757954744509

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 15.06.2021

Sveicināti!

SMS ar PIN kodiem par abiem sūtījumiem tika nosūtītas uz telefona numuru, kas beidzas ar cipariem 24.
Pirmās ziņas nosūtītas 01.06., kad sūtījums tika ievietots plkst 13:04 un atkārtoti tika nosūtītas ziņas 04.06. plkst 11:51 un 03.06. plkst 17:22.

Tehniskas kļūdas vai citas neatbilstības nav reģistrētas.

Ar cieņu,
DPD

L

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes