www.sudzibas.lv DPD Sūtījums netika piegādāts

DPD - Sūtījums netika piegādāts

15.10.2018 veicu sarunu ar Tele 2 operatoru, kurš piedāvāja mainīt tarifu un caur DPD kurjeru piegādāt jauno sim karti. Vienojāmies par laiku, ko norādīt, kad būšu mājās, lai sagaidītu kurjeru. 16.10 pienāca sms, ka nākamajā dienā DPD kurjers man piegādās paku. Nu labi, viss kārtībā, domāju, ka kurjers ieradīsies laikā no 14 - 18, ko minēju operatoram. Esot darbā, 17.10. plkst. 9:15, man atnāk sms, ka šodien no 10:48-11:48 piegādās paku. Es nevarēju tikt mājās, jo strādāju ārpus Rīgas un ar pirmsskolas bērniem bija koncerts. (tāpēc jau operatoram teicu, ka būšu mājās no 14:00!). Tā kā nebiju sūtījumu saņēmusi, tad Tele 2 operators pārzvanīja un mēģināja labot situāciju, izvēloties jaunu laiku. Protams, es gaidīju, bet nekādas ziņas, nekā. 25.10 (!) pienāk sms, ka no 13:11-14:11 piegādās paku. Braucu mājās gaidīt. Izrādās, ka paka ir nodota citā adresē. Un vairs neviens līdz šim nav zvanījis par to, kā varētu nodot sūtījumu pareizajam adresātam! Laikam pašai jābrauc pakaļ un jātērē savu laiku un naudu, ja DPD kurjeri nevar izdarīt savu darbu!

31.10.2018

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

A

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes