DPD - Slikts serviss un slikta attieksme pret klientu
Jau vairākas reizes esmu sazinājusies ar DPD konsultantiem par sūtījumu, un katru reizi saņemu atšķirīgu informāciju. Tikai pēc vairākiem zvaniem beidzot uzzināju patieso situāciju.
Izrādās, kurjers nepiegādāja paku, jo pakomātā neesot bijusi vieta, un to atgrieza šķirošanas punktā. Tālāk sūtījums vienkārši pazuda. Sistēmā tas joprojām redzams kā “piegādāts”, lai gan neviens man neko nav piegādājis.
Sākumā teica, ka “nākamajā dienā būs atkārtota piegāde” – tā nenotika. Cits konsultants apgalvoja, ka “pakomāti nemēdz būt pilni” – kas ir absurdi. Katru reizi stāsta kaut ko citu, acīmredzami, lai tiktu vaļā no klienta.
Neviens DPD pārstāvis man nav zvanījis vai rakstījis, lai noskaidrotu situāciju vai pieprasītu “papildu informāciju”.
Sūtījums tika pasūtīts no Vinted, un pārdevējs jau ir sniedzis visu nepieciešamo informāciju un iesniedzis sūdzību. Tomēr DPD joprojām neko nedara un vienkārši pārliek atbildību uz nosūtītāju, lai gan kļūda ir viņu pusē.
Es nesaprotu, kā šāda attieksme vispār ir iespējama – visi mani dati ir norādīti pavadzīmē, un tomēr DPD izvēlas neko nedarīt, nepiedāvā alternatīvu un nemēģina neko risināt, lai šādi neatkārtotos.
Pēc šīs pieredzes noteikti vairs nekad neizvēlēšos DPD kā piegādes pakalpojumu sniedzēju.
Komentāri (2)
Interesanti, ka pavisam nesen jau bija līdzīgs gadījums, kur no tās mazpazīstamās lietviešu humpalu bodes pircēja nevarēja saņemt sūtījumu, jo nebija norādīta nepieciešamā informācija. Varbūt pie vainas ir nosūtītājs?
Pirms rakstīju sūdzību, arī šķita “interesanti”, ka mans gadījums nav pirmais un noteikti ne pēdejo. Nē, šajā gadījumā nosūtītājs sadarbojas un cenšas palīdzēt kā nu var. Šeit diemžēl paši DPD nepiegādāja, atgrieza šķirošanas centrā un tur pazaudēja L izmēra paku. Sistēmā šis ir atzīmēts, tad ieraksts, ka ir piegādāts, tad atkal ir uz izsūtīšanu, tad atkal piegādāts. Un tagad ie atvērta lieta un nekas nav mainījies. Tas bija nedēļu atpakaļ un man ir tik daudz jautājumu - kā var atzīmēt piegādāts, ja ir atgriezts šķirošanā un tad pēc tam, ka atkal ir izsūtīšanā? Un kāpēc nav piegādāts uz tuvāko citu piegādes punktu. Un vai arguments “tā nevar būt, ka visi skapīši būs aizņemti” ir pamatots?