www.sudzibas.lv DPD Slikts serviss nozaudēts sūtījums

DPD - Slikts serviss nozaudēts sūtījums

Šā gada 4 decembrī no Ogres gala pagasta tikai paņemts sūtījums uz Lielbritāniju, bet nesniegta nekāda informācija par sūtījuma atrašanās vietu. Sazinoties ar Dpd klientu apkalpošanas dienestu neviens nevar paskaidrot kur atrodas un kāds ir iemesls, pakas neinformētai rīcībai. Ja tiek pasūtīts pakalpojums ar kurjera izprintētu pavadlapu, tas ari tiek izdarīts, un ari saņemts attiecīgs epasts.
Cienījamais klient,
paldies, ka izvēlējāties Dpd pakalpojumus! Pielikumā atrodamais rēķins ir jau apmaksāts.

Inta ločmele pieteica dpd pasūtījumu. Mēs paņemsim jūsu sūtījumu 04.12.2020 10: 00 - 17: 00 no Liepas 2-2 2, Ogresgals, Latvia, 5041.

Dpd kurjers atvedīs pavadlapu (-as) , kuru būs nepieciešams uzlīmēt uz jūsu sūtījuma. Pirms kurjera ierašanās lūdzam jūs nodrošināt, ka pakas ir pareizi un droši iepakotas.

Ja šajā vēstulē norādītā adrese un laiks jums nav piemērots, lūdzam sazināties ar sia "dpd Latvija" klientu apkalpošanas nodaļu pa tālruni 67 387 284 vai pa e-pastu [slēpt]@dpd.lv un vienoties par citu sūtījumu paņemšanu laiku/vietu.
Bet nezkāpēc jūsu majas lapa uzrādās, ka vajag izprintet pavadlapu.
Kurš segs šos idevumus un laika kavēšanu? Gaidot, kad kāds man atzvanīs un paskaidros, kas ir noticies, neviens neuzskata par vajadzīgu, ar manis sazināties.

08.12.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes