www.sudzibas.lv DPD Slikts serviss, krāpšana

AtrisinātaDPD - Slikts serviss, krāpšana

Sūtītājs no Polijas bija nokļūdījies un norādījis nepareizu telefona numuru. Nevarot sagaidīt paciņu, ielūkojos dpd mājas lapā, kur jau uzrādījās divas neveiksmīgas piegādes. Negribu vainot dpd, bet visticamāk kāds mājās bija, bet neskatoties uz to nekādas norādes netika atstātas, kaut citu firmu kurjeri atstāj vai pie durvīm, vai pastkastītē. Sazvanoties ar klientu centru precizēju savu telefona numuru un vienojāmies par piegādi 03.04. Atrados adresē gan 03.04, gan 04.04. , sūtījums netika piegādāts un zvans no kurjera arī netika veikts. 12.04. Konstatēju (dpd mājas lapā) , ka sūtījums ir atgriezts piegādātājam. Pēc zvana klientu konsultantam sapratu, ka ir bijuši neveiksmīgi mēģinājumi piegādāt 03.04. Un 04.04. (tieši tad, kad gaidīju un zvana no kurjera arī nebija) . Klausījos kaut kādus muļķīgus attaisnojumus, ka adresi varbūt kurjers nav sapratis pareizi un tamlīdzīgi...
Pirmo reizi saskaros ar tik cūcīgu attieksmi, vienmēr citu firmu kurjeri ir atstājuši zīmītes par to, ka nav varējuši piegādāt un telefona numuru, lai varētu sazināties...
13209300839894

13.04.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 17.04.2023

Labdien!

Vēlamies informēt, ka pēc pirmā neveiksmīgā piegādes mēģinājuma tika informēts nosūtītājs, lai precizētu, kā rīkoties ar sūtījumu.

Diemžēl kļūdas dēļ klientu konsultantei nosauktais tālruņa numurs nesaglabājās sistēmā, tāpēc sūtījums netika atkārtoti nodots uz piegādi, bet, beidzoties uzglabāšanas laikam, tas tika atgriezts nosūtītājam.
Aicinām Jūs sazināties ar nosūtītāju un vienoties par atkārtotu sūtījuma izsūtīšanu.

Patiesi atvainojamies, ka radušās kļūdas rezultātā ir sagādātas neērtības!

Ar cieņu,
DPD

Papildināts JurisMazais 27.04.2023

Forši, ka kaimiņam ir videonovērošana - piegādes mēģinājumu nav bijis vispār! Ne vienu reizi! Tātad, nevar sazvanīt, nepiegādājam!
DPD: Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, ja vajag jums to paciņu, sūtat vēlreiz, un maksājat vēlreiz!

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Sudzibas.lv Admin 11.07.2023

Uzņēmuma DPD Latvija pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisinātu augstāk minēto situāciju. Diemžēl nav bijis iespējams saņemt atbildi no sūdzības autora, tāpēc sūdzība tiek uzskatīta par atrisinātu.

J

Komentāri (1)

J JurisMazais 11.07.2023

Neviens nav mēģinājis ar mani sazināties, ne telefoniski, ne e-pastā.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes