www.sudzibas.lv DPD Slikts serviss, krāpšana

DPD - Slikts serviss, krāpšana

Veicu pasūtījumu citā valstī. Ar to kompāniju strādāju jau gandrīz gadu, problēmu nekad nav bijis, jo tie vienmēr izmantoja venipak kurjeru, lai piegādātu man preci. Bet ne šoreiz. Šoreiz nosūtītājs izvēlējās Dpd kompāniju, kas arī noveda līdz daudzām problēmām.
Manai pakai bijā jābūt piegādātāj 13. Februārī un arī pēc izsekošanas numura viss sakrita un tā tam arī bija jābūt. Tikai 13. Datumā pēcpusdienā, sapratu, ka kaut kas nav lāgā, jo preces joprojām nav. Ievadīju atkal izsekošanas numuru un ko es redzu? Mana paka bija Daugavpilī jau no 10.22, bet pie manis vēl joprojām nebija nogādāta. Uz mirklīti - es dzīvoju Krāslavā, attālums ir 43 km. Ok, zvanu. Kāpēc nav pakas? Atvainojiet, mums bija problēmas ar pasta indeksu, nosūtītājs nekorekti bija uzrakstījis adresi, šobrīd labojam, rītdien paka būs pie jums. (manā zvana laikā labo manus datus bez manis!) saku, ka nē, pakai jābūt šodien. Samaksāts un pakai ir jābūt šodien, jo tur ir preces valentīndienai! Darbiniece, visu laiku teica vienu un to pašu un beigu beigās, piekrītu gaidīt līdz rītdienai. Atnāk piektdiena (rītdiena) ar sms, kurā rakstīts, ka mana paka būs piegādāta 16.28-17.28. Ko? 40 km attālumu kurjers brauks veselu dienu vai viņš kājām nāks? Nu ok! Gaidu. Pusdienlaiks. Nolēmu tomēr vēlreiz nočekot izsekošanas numuru. Skatos, ka paka ir ceļā (nu paldies dievam!) , vārds, uzvārds bla bla, iela, numurs, pilsēta Jelgava! Wtf? ! Kāda velna pēc Jelgava? Zvanu atkal! Kur mana paka? Jūsu paka dodas pie jums:) kā mana paka dodas pie manis, ja es dzīvoju krāslavā? !
Atvainojiet, mums bija problēmas ar pasta indeksu un pilsētu, tāpēc mēs nomainījām pasta indeksu un nosūtījām uz Jelgavu, jo tādu pilsētu bija norādījis nosūtītājs. Un kāds bija pasta indekss? Krāslavas. Kāpēc jūs nesazinājāties ar mani? Mums nav jāsazinās ar jums! Kā jums nav jāsazinās ar mani, ja manos datos ir kļūda? ! Jums tak ir mans telefona numurs! Kāpēc nesazinājāties ar nosūtītāju? ! Mums viss ir automatizēts! Kā jūs vispār varat mainīt svešus datus uz savu galvu? ! Atvainojiet, pasūtījums būs pirmdien. Kādā vēl pirmdienā? ! Paka bija vajadzīga vakar! Sarunas ilgums apmēra 10-15 minūtes, kuru laikā es lūdzu atvest man paku, jo tā ir viņu klua. Līdz pirmdienai es gaidīt nevaru, jo man tagad būs problēmas, jo nav preces uz rokām, kurām ir jābūt 14. Februārī pie cilvēkiem! Lūgums npgādāt paku uz Daugavpili, pati paņemšu! Lūgums savienot ar kādu augstāk stāvošu personu - pīp, pīp, pīp.
Ok, zvanu vēlreiz. No reizes 3 trešās iezvanos, paceļ cita meitene. Ļoti atvainojās, teica, ka jā, paši nedrīkstēja mainīt datus uz savu galvu un tad ar kādu pakonsultējoties, Saka man, ka tā kā viņi ir vainīgi, sūtījumu man nogādās rītdien (sestdiena) . Uz to laiku es jau piekusu un ne uzreiz sapratu, ka esmu lose: d sestdien tak neviens nestrādā. Tā arī sanāca, ka sestdien paku nesaņēmu, zvanot atbildēja man automātiskais atbildētājs. Paku saņēmu pirmdien - pakomātā, kaut gan bija samaksāts par piegādi uz mājām. Pati riebīgākā kompānija ar visriebīgākajiem darbiniekiem! Diemžēl, neesmu pierakstījusi ļoti daudz ko, jo apkalpošana ir drausmīga, bet to visu izteikt nav iespājams un tas jau būt līdzīgs nelielai grāmatai. Cienījāmies dpd darbinieki! Vai jūs paši neredzat cik daudz ir sūdzību attiecībā pret jums? ! Lai netērētu lieki manu laiku -

20.02.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no DPD Pārstāvja atbilde 20.02.2020

Labdien!

Paldies par iesūtīto informāciju!
Esam veikuši pārbaudi un ir konstatēts, ka sākotnējā adrese ir norādīta nekorekti. Pasta indekss nesakrita ar pilsētu un ielas nosaukumu.
Sūtījumam noliktavā tika nomainīts pasta indekss, atbilstošs adresei, ko bija norādījis nosūtītājs, un sūtījums nodots piegādei nākamajā darba dienā - 14.02.2020.
14.02. saņēmām Jūsu zvanu un, pēc sarunas ar kolēģi, tika nomainīta piegādes vieta uz DPD Paku Skapi. Nākamajā darba dienā - 17.02. - sūtījums tika arī nogādāts izvēlētajā punktā.

Pretenziju par sūtījuma piegādes kavējumiem un sākotnēji nepareizo piegādes adresi, lūdzam Jūs, iesniegt nosūtītajam - uzņēmumam vai privātpersonai, kur esat veikusi pasūtījumu.

Ja ir radušies papildus jautājumi, lūdzam Jūs sazināties ar DPD Kvalitātes nodaļu uz e-pastu [email protected].

Ar cieņu,
DPD Kvalitātes nodaļa

Komentāri (2)

N Noboby 20.02.2020

*gaidu komentāru no tītara par to ka ja gribi preci uzreiz tad nevajag pasūtīt*

J Julija Bondere 20.02.2020

es arī gaidu, jo uz šo man arī atbildē būs - tieši tādiem gadījumiem arī ir vajadzīgi kurjeri, lai nogādātu LAIKĀ!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes