DPD - Slikts serviss
07.01. tika saņemta īsziņa ka DPD piegādja preci uz DpD Ilūkstes pakomātu, 08.01. ievadot kodu uzrādīja, ka pakomāta durvīm ir tehniska problēma. Sazinājos pa pakomātā norādīto tālruni, kur teica, ka nākošajā dienā saņemšu īsziņu ar jaunu kodu. Līdz šai dienai 22.01. esmu jau 5 reizes telefoniski sazinājusies par pakas piegādi, katru reizi saņemot atbildi, ka nodos noliktavai ziņu, bet tā arī savu paku neesmu saņēmusi.
Atbilde no
DPD Support
Pārstāvja atbilde
22.01.2025
Labdien!
Lūdzam norādīt sūtījuma numuru, sūdzības izskatīšanai.
Ar cieņu,
DPD
Atbilde no
DPD Support
Pārstāvja atbilde
23.01.2025
Labdien!
Patiesi atvainojamies par radušos situāciju!
Paku Skapja nodalījuma bojājuma dēļ, sūtījuma piegāde kavējās. Sūtījums, vakar 22.01.2025, tika piegādāts norādītajā punktā.
Ar cieņu
DPD
Pievienot komentāru