www.sudzibas.lv DPD Slikts serviss

AtrisinātaDPD - Slikts serviss

Paku,kas 04.janvārī ievietota Paku skapī,no tā izņēma tikai 9.janvārī,pēc vairākkārtējas sazināšanās ar DPD klientu servisu,kaut bija 2 darba dienas,kuru laikā kurjers apkalpoja šo Paku skapi.Pēc pakas nodošanas kurjeram,tā nav nonākusi šķirošanā,un arī DPD klientu serviss par to nezin sniegt informāciju.
Uz solījumu sazināties ar mani vienas darba dienas laikā,DPD to nav izdarījuši.2 dienu laikā pati vairākkārtēji zvanīju,lai skaidrotu situāciju.

10.01.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 12.01.2024

Labdien!

Vairāku apstākļu sakritību rezultātā Jūsu sūtījuma izņemšana no Paku Skapja diemžēl aizņēma ilgāku laiku.
Tomēr, pēc pieejamās informācijas sistēmā, sūtījums šodien tika piegādāts saņēmējas Paku Skapī.

Patiesi atvainojamies, ka radušās kļūdas rezultātā ir sagādātas neērtības!

Ar cieņu
DPD

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Dace L. 12.01.2024

Sūtījums piegādāts.

D

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes