www.sudzibas.lv DPD Slikts serviss

AtrisinātaDPD - Slikts serviss

Vienu reizi vēl var pieļaut, bet atkārtoti - tas vairs nav pieņemami.

Arī šoreiz, 22.05. Pasūtot paku, internetveikalā skaidri norādīju, ka vēlos paku izņemt paku skapī. Šo informāciju internetveikals 25.05. Nodeva Dpd. Tikai viņiem pašiem zināmu iemeslu dēļ dpd izdomāja, ka piegādās uz norādīto adresi, jo 25.05. Rītā saņemu sms no Dpd, ka piegādās paku. Zvanīju internetveikalam 220.lv, viņi minēja, ka visu nepieciešami informāciju ir nodevuši dpd, bet sazināsies, lai noskaidrotu, kāpēc ir mainīts piegādes veids. Sms norādītajā laikā man zvana kurjers par pakas piegādi.

Kā dpd var paši izdomāt, kādā veidā piegādās paku? Ja ir norādīts, ka vēlos izņemt paku skapī, tad tā arī ir jāpiegādā, nevis pa taisno uz adresi, kur neviena tajā brīdī nebūs.

Pirmajā reizē kurjers nepiekrita paku ievietot paku skapī, viņš vienkārši to atstāja pie mājas durvīm.

Vai šāda rīcība tiešām ir pieņemama?

25.05.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 26.05.2023

Labdien!

Lai varētu veikt konkrētās situācijas izmeklēšanu, lūdzam Jūs nomainīt sūdzību, norādot DPD sūtījuma numuru, vai arī pievienot to komentārā.

Ar cieņu,
DPD

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Klin22 25.09.2023

Labdien,

Uzņēmuma DPD pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisinātu augstāk minēto situāciju. Diemžēl nav bijis iespējams saņemt atbildi no sūdzības autora, tāpēc sūdzība tiek uzskatīta par atrisinātu.

K

Komentāri (1)

Velvetpopstar 25.05.2023

Varbūt visi skapīši bija aizņemti?

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes