www.sudzibas.lv DPD Slikts serviss

DPD - Slikts serviss

Gluži tāpat kā daudzi citi šeit, saku lielu fuij Dpd kurjeriem un dipičeriem pie tel. Arī es nesaņēmu savu paciņu, jo kurjers neatbrauca laikā kāds bija norādīts atsūtītajā sms. Otrā dienā vienkārši saņēmu ziņu, ka mana paciņa nr. 13579300618571 tiek sūtīta atpakaļ uz poliju. Sūtijums apmaksāts, piegāde tāpat taču kurjera nolaidības dēļ paciņa vienkārši dienas laikā tiek sūtīta atpakaļ. Paskaidrojumu nekādu, tik norāde ka jāsazinās ar nosūtītāju. Nopietni? Jūs dpd esat piegādātājs, taču kurjera steigas dēļ, kas ieradās manā mājā krietni par ātru, es nesaņemšu paciņu. Un šeit nav sūtītāja vaina bet 100% kurjera vaina, kaut jūs to noliedzat. Jau kuro reizi sastopos ar dpd neizskaidrojami slikto servisu. Dpd sūta pie veikala, veikals pie Dpd! Es apzinos, ka veikala vaina te nav nekāda.

16.12.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 20.12.2022

Labdien!

Patiesi atvainojamies, ka Jums ir bijusi nepatīkama pieredze sadarbībā un komunikācijā ar DPD, un sūtījums nav saņemts!

Pārbaudot informāciju, redzam, ka īsziņā norādītajā laikā piegādes adresē nevarējāt kurjeru sagaidīt un saņemt paku, tāpēc pārvirzījāt to uz Paku Skapi.
Diemžēl apstrādes kļūdas dēļ tas nenonāca uz piegādi uz izvēlēto Paku Skapi, bet tika nosūtīts atpakaļ nosūtītājam.

Aicinām Jūs sazināties ar nosūtītāju, lai informētu par radušos situāciju, un vienotos par sūtījuma atkārtotu izsūtīšanu, ja tas Jums ir aktuāls.

Paldies par sapratni un ceram uz turpmāku veiksmīgu sadarbību!

Ar cieņu,
DPD

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes