www.sudzibas.lv DPD Slikts serviss

AtrisinātaDPD - Slikts serviss

Pasūtījums 13340000101986. Vakar strādāju, dienas vidū nevaru būt mājās. Pārliku sūtījumu uz šodienu. Speciāli paņēmu darbā brīvdienu. Gaidu līdz pulksten 15.00 rakstu uz [slēpt]@ dpd atbilde:
sūtījums ir šodien palicis noliktavā. Piegāde tiks veikta tuvāko darba dienu laikā. Patiesi atvainojamies par radušos situāciju.

Tā jau ir ņirgāšanās par klientiem. Pie tam no 15.00 līdz 18.00 vēl var paspēt no noliktavas atvest uz norādīto adresi.
Dpd mājaslapā: jūsu paka ir šķirošanas centrā.

08.12.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 08.12.2022

Labdien!

Saistībā ar lielo sūtījumu apjomu, piegādes var kavēties.
Jūsu sūtījuma piegāde ir reģistrēta tuvāko darba dienu laikā.

Pateicamies par sapratni un lūdzam uzgaidīt informāciju no kurjera par sūtījuma piegādi.

Ar cieņu,
DPD

Papildināts vikings55 12.12.2022

Nav jau runa par kavēšanos, bet par to, ka nozīmētajā dienā paku VISPĀR neatveda, bet es gaidīju visu dienu, paņēmu darbā brīvdienu. Kurš man kompensēs nenostrādāto dienu?

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 13.12.2022

Labdien!

Ņemot vērā lielo sūtījumu apjomu, šobrīd diemžēl var neizdoties nodot sūtījumu atkārtoti uz piegādi konkrētā dienā, jo sūtījumu šķirošana prasa vairāk laika.
Atbilstoši sistēmā pieejamai informācijai, sūtījums šodien ir nodots uz piegādi un kurjers pirms piegādes ar Jums sazināsies.

Pateicamies par sapratni!

Ar cieņu,
DPD

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Sudzibas.lv Admin 25.04.2023

Uzņēmuma DPD pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisinātu augstāk minēto situāciju. Diemžēl nav bijis iespējams saņemt atbildi no sūdzības autora, tāpēc sūdzība tiek uzskatīta par atrisinātu.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Sudzibas.lv Admin 25.04.2023

Uzņēmuma DPD pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisinātu augstāk minēto situāciju. Diemžēl nav bijis iespējams saņemt atbildi no sūdzības autora, tāpēc sūdzība tiek uzskatīta par atrisinātu.

V

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes