LV RU
www.sudzibas.lv DPD Slikts serviss

Dpd - Slikts serviss

Iegādājos paciņu no apģērbu internetveikala 16.04.2021, 23.04.2021 atnāca īsziņa, ka kurjers paciņu piegādās uz manu norādīto adresi no plkst.12: 30 līdz 14: 30, šajā laikā diemžēl paciņu nevaru saņemt, jo strādāju katru dienu līdz 17: 00. Izmantoju iespēju mainīt piegādes laiku, Dpd mājaslapā rakstīts, ka, ja maina piegādes laiku vai vietu, tad paciņa uz norādīto adresi tiek piegādāta nākamajā dienā, bet pirmdien netika piegādāts. Atnāca sms, ka 27.04. No 12.50-14.50. Piegādās paciņu. Sajūta, ka dpd domā, ka neviens nestrādā un sēž mājās. Sazvanīju dpd viņi Saka vienojaties ar šoferi, šoferis Saka zvaniet uz dpd. Ļoti jautra attieksme. Ja varētu, tad šo firmu neizvēlētos, bet nav iespējams izvēlēties kas preci piegādās. Un tas jau notiek vairākas reizes, kad pasūtu preci. Saprotu, ka šoferi nav vainīgi. Varbūt dpd varētu beidzot ko sākt atrisināt?

27.04.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 30.04.2021

Labdien!

Lai varētu veikt konkrētās situācijas izmeklēšanu, lūdzam Jūs nomainīt sūdzību, norādot DPD sūtījuma numuru, vai arī pievienot to komentārā.

Ar cieņu,
DPD

Komentāri (2)

S Samtene 29.04.2021

Pilnībā pievienojos. Saprotu, ka kurjeriem ir grafiki utt. Bet jāsaprot arī cilvēki, kuri strādā. Nevaru norādīt adresi un zināt, ka 100% tajā laikā tur būšu. It sevišķi, ja strādāju. Parasti norādu mājas adresi. Nevaru aiziet mājās un sēdēt tur 2 stundas (parasti tik aptuvenu laiku norāda sms) un gaidīt kurjeru. Ar citiem kurjeriem var normāli sarunāt, ka piegādā citrā adresē. Ar Venipak piemēram nekad nav bijusi problēma. Laipni šoferi, atsaucīgi. Bet DPD gan. It sevišķi ar Tukuma šoferi. Vienmēr pārpūties ne savā omā. Sajūta, ka cilvēkam kāda nelaime notikusi vai cieš lielas sāpes. Rokas pa pasūtijumiem, lai atrastu īsto mētā paciņas pa busiņu tā, ka tur noteikti saplīst un isšķīst viss kas ir trausls. Varbūt tad jāmeklē citu darbu, ja nervi netur un tik šausmīgi ienīist savu darbu.

D DPD Support Pārstāvja atbilde 30.04.2021

Labdien!
Lūdzam iesūtīt privāto ziņoju DPD profilā, kad esat sastapusies ar nekorektu kurjera attieksmi un, ja iespējams, noradiet arī DPD sūtījuma numuru.
Paldies un atvainojamies, ja ir sagādātas kādas neērtības!

Ar cieņu,
DPD

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes