www.sudzibas.lv DPD slikts serviss

DPD - slikts serviss

Iegādājos parfimēriju no veikala Anglijā, vai precīzāk mana mamma, kura dzīvo Uk pasūtīja man smaržas un kā opciju izvēlējās sūtījumu novirzīt man uz Latviju, Jelgavu. Veikals sūtījumu izsūtīja un 23. Martā mana “paciņa” ar Dpd kurjerpastu nonāca Rīgā, šķirošanā. To, uzrādot paciņas numuru, un izsekojot sūtījumu, redzēju Dpd mājas lapā. Apmēram pēc nedēļas joprojām nesaņemot sūtījumu, sazinājos ar Dpd konsultantiem. Kuri tāpat kā es, pēc izsekošanas ar sūtījuma nr palīdzību redz, ka paciņa ir “kaut kur”. Bet diemžēl palīdzēt man nevar. Nosaucu vēlreiz savu datus, adresi, telefona numuru. Mana aktīvā zvanīšana un interesēšanās notiek jau ik pēc 5 dienām, par cik izsekojot sūtījumu tas joprojām rādās, ka atrodas šķirošanā, bet man katru reizi tiek pārjautāts mans vārds, uzvārds, adrese un telefona numurs. Un pēdējo reizi konsultante mani informē, ka nodos saņēmēja info tālāk, lai man var nogādāt paciņu un ar mani sazināsies! Man neviens tā arī nepazvanīja, neuzrakstīja... Tas bija 14.04 datums. 21.04 es iegāju izsekošanas lapā un ieraugu, ka dpd kurjers 17.04 ir bijis pie manas mājas, bet neticis iekšā, jo ir durvju kods. Un kad man konsultanti bija jautājuši par adresi un to vai durvju kods ir es atbildēju, ka ir, bet konsultants informēja, ka kurjers pirms tam man zvanīs. Bet man neviens tā arī nepazvanīja no Dpd.
Un tai pat dienā 17.04 paciņa tiek sūtīta atpakaļ uz Rīgu un 21.04 jau paciņu Dpd sūta atpakaļ uz uk, saņēmējam...
Mani apbēdina fakts, ka es vairāk kā mēnesi gaidu sūtījumu un šai laikā zvanu uz Dpd un katru reizi gaidu, kamēr savienos dažkārt pa 40 minūtēm, lai noskaidrotu, kur ir sūtījums... Bet atbildi nesaņemu. Tai pat laikā Dpd vienu reizi “nevarot” tikt kāpņu telpā, aizsūta paciņu atpakaļ uz Uk.. Pat necenšoties otrreiz mani sakontaktēt...
Vai man vienīgajai šķiet, ka šis ir ļoti netaisnīgi, mūsu laikā, kad iepirkšanās online un kurjerpasts ir ļoti nepieciešams, saņemt šādu attieksmi..?
Es saprotu arī kurjerpasta lielo darba apjomu, bet nespēju samierināties, ka sūtīt paciņu atpakaļ uz Uk ir vieglāk kā pecensties piegādāt 45 km no Rīgas uz Jelgavu, atkārtoti...

22.04.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 23.04.2021

Labdien!

Lai varētu veikt konkrētās situācijas izmeklēšanu, lūdzam Jūs nomainīt sūdzību, norādot DPD sūtījuma numuru, vai arī pievienot to komentārā.

Ar cieņu,
DPD

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes