www.sudzibas.lv DPD Slikts serviss

DPD - Slikts serviss

Neiesaku nevienam izmantot DPD pakalpojumus! Sūtījums nr. 05815056579233 tika nodots Kauņā 14.04.2021 un nedēļas laikā (DPD mājas lapā norādīta informācija, ka no Lietuvas sūtījums tiks piegādāts 1 līdz 2 darba dienu laikā), Šodien (21.04.2021) jau ir nedēļa kā paka ir pie DPD, un uz jautajiem kad tiks veikta piegāde DPD atbildēt nevar...
Tad rodas jautājumi:
1) Par ko Jums maksā?
2) Kāpēc uzņematies piegādāt sūtījumu ja reāli to nevar veikt?
3) Kāpēc Jūs norādiet savā mājas lapā nekorektu informāciju par piegādes termiņiem?

21.04.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

21.04.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 23.04.2021

Labdien!

Pēc pieejamās informācijas sūtījuma piegāde ir veikta 22.04.2021 uz izvēlēto DPD Paku Skapi.

Patiesi atvainojamies, ka sūtījuma piegādes kavējumi ir sagādājuši neērtības!

Ar cieņu,
DPD

Papildināts Andis_L 23.04.2021

Labdien,

Kur loģika - vienu no trim sūtījumuiem piegādājāt, pārējie divi vēljoprājām atrodas Jūsu noliktavā?!

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 23.04.2021

Sveicināti!

Vai ir zināmi pārējie izsekošanas numuri sūtījumiem, kurus gaidāt?

Paldies!

Ar cieņu,
DPD

Papildināts Andis_L 23.04.2021

Labdien, izsekošanas numuri: 05815056579236, 05815056579234

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 27.04.2021

Labdien!

Lūdzam pārbaudīt, vai nepieciešamā informācija ar PIN kodu ir saņemta, lai sūtījumus Jūs varētu izņemt.

Paldies!

Ar cieņu,
DPD

A

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes