www.sudzibas.lv DPD Slikts serviss

DPD - Slikts serviss

Neinformē par piegādes problēmām no savas puses.

Biju izvēlējies piegādi uz pickup punktu/pakomātu, tracking status - "piegādes atteikums (bez iemesla) ". Nekādā veidā informēts nebiju. Zvanu uz Cs, pēc 30+ min gaidīšanas, tieku savienots ar operātoru, kas informē ka jā, dēļ pakas izmēra, nevarēja piegādāt un tagad paka ir atpakaļ terminālā. Piegādās paku atpakaļ preces piegādātājam, un tad viss piegādes process sāksies no sākuma.

Pirmkārt - dpd vai jums nav info par preces izmēru? Kāpēc es varēju izvēlēties pickup punktu, ja nav attiecīgo izmēru skapīšu?
Otrkārt - kāpēc klients netiek informēts? Pickup punktu biju izvēlējies ļoti tuvu sev, varēju mierīgi saņemt pasūtījumu no kurjera tajā pašā laikā. Vai arī kāpēc nevar nomainīt piegādes veidu uz parasto piegādi, bet ir jāsūta ne tikai uz terminālu, bet gan preces piegādātājam? Tagad jāgaida vel nezin cik pirms dabūšu pasūtījumu.

08.04.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 13.04.2021

Labdien!

Lai varētu veikt konkrētās situācijas izmeklēšanu, lūdzam Jūs nomainīt sūdzību, norādot DPD sūtījuma numuru, vai arī pievienot to komentārā.

Ar cieņu,
DPD

A

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes