www.sudzibas.lv DPD Slikts serviss

DPD - Slikts serviss

Slikts serviss, nekompetenti zvanu operatori!

24.02.21 saņēmu izziņu par gaidāmo piegādi, tā kā īsziņā norādītajā laikā nebiju īstajā adresē, mājaslapā nomainīju piegādes datumu uz nākamo dienu.
25.02. Līdz pusdienlaikam nesaņemot īsziņu par piegādi zvanīju konsultantam, lai noskaidrotu sūtījumā statusu. Man atbildēja, ka kaut kas sistēmā nogāja greizi, šodien sūtījuma nebūs un konsultante nomainīja piegādes datumu uz nākamo dienu.
26.02. Es atkal nesaņēmu īsziņu, mājaslapā redzu, ka piegādes datums ir 25.02. !, zvanu konsultantam, atkal skaidro, kā kaut kas ir nogājis greizi un viņš pārcels uz sestdienu (lai gan sestdienās dpd nestrādā) , nodomāju, nu labi, varbūt kaut kāds izņēmums. Pajautāju, kāpēc visu laiku mani māna, puisis atbild, ka tas nav atkarīgs tikai no viņa.
27.02. , sestdiena, es, protams neko nesaņēmu.

Secinājums: dpd konsultanti, visdrīzāk nestrādā pašā dpd. Visdrīzāk dpd izmanto kaut kādu outsource zvanu apkalpošanu servisu, kura darbinieki ir slikti apmācīti un nespēj sniegt kvalitatīvu apkalpošanu.

Es gaidīju līgumu un sim kartes, kuras bija jāaizved uz citu Latvijas galu, jo tā būtu ātrāk. Es pazaudēju vairākas dienas un tagad nezinu, kā plānot savu laiku.

27.02.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 03.03.2021

Sveicināti!

Pašlaik tiek tiek veikta sūtījumu identificēšana DPD termināļos un tiek veikta izmeklēšana.
Aicinām Jūs sazināties ar uzņēmumu,kur esat veidojusi pasūtījumu, lai vienotos par Jums izdevīgu saņemšanas risinājumu.

Paldies par sapratni!

Ar cieņu,
DPD

D

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes