www.sudzibas.lv DPD Slikts serviss

AtrisinātaDPD - Slikts serviss

Pirms nedēļas pasūtīju paciņu no Monki mājaslapas un atzīmēju Dpd saņemšanas punktu. Šodien, mēģinot izsekot, ieraugu, ka drīz jau paka būs klāt, bet pēc trim stundām viss izmainās un parādās ziņa - sūtījumu neizdevās piegādāt. Neesmu saņēmusi nevienu zvanu vai ziņu par to, kāpēc tas noticis. Ja pati neapskatītos, neko neuzzinātu.
Uzrakstīju sūdzību, cerams, ka kaut kas mainīsies, bet pagaidām ziņu neesmu saņēmusi.

03.02.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 04.02.2021

Labdien!

Lai varētu veikt konkrētās situācijas izmeklēšanu, lūdzam Jūs nomainīt sūdzību, norādot DPD sūtījuma numuru, vai arī pievienot to komentārā.

Ar cieņu,
DPD

Papildināts Klinta 04.02.2021

Paldies, sūdzību atsaucu, jo tomēr vakar situācija atrisinājās un paku saņēmu.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Klinta 04.02.2021

Situācija tika atrisināta tādā veidā, ka sazvanīju DPD kontakttālruni un beidzot saņēmu atbildi, ka DPD pakomāti sabojājušies un nevarēja ne ielikt, ne izņemt paciņu.
Darbiniece ar ko runāju, paskaidroja, ka situācija tiek risināta un, iespējams, jau vakarā viss strādās. Kā arī saņēmu atbildi e-pastā uz iesniegto pieprasījumu pēc papildus paskaidrojumiem, kāpēc manu paciņu nevarēja piegādāt.
Ap 17:00 saņēmu ziņu un devos izņemt paciņu.

K

Komentāri (1)

Z Zane 03.02.2021

Es paku gaidu jau 10 dienas, zvanīt nav vērts, jo tur izstrādāta standart atbilde, NODOSIM INFORMĀCIJU ATBILDĪGAI PERSONAI UN JUMS ATZVANĪSIM. Tā atzvana kopš 5-dienas. kopš 26 dat. vadā šurpu turpu (vizina)

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes