LV RU
www.sudzibas.lv DPD Slikts serviss

AtrisinātaDPD - Slikts serviss

20.01. Saņēmu ziņu, ka kurjers tajā dienā piegādās preci. Tajā dienā nebiju mājās un sms pievienotajā linkā pārcēlu saņemšanu uz nākamo dienu. Neviena cita ziņa, kā tikai šī pirmā tā arī nepienāca. Mēģinot vēlreiz mainīt saņemšanas dienu, mājaslapā to vairs nevaru izdarīt. 22. Janvārī nosūtīju e-pastu un šodien zvanu uz apkalpošanas biroju un aptuveni 30 minūtes gaidu, kad kāds pacels. Nav atbildes. Ir skaidrs, ka pasūtījumu šobrīd ir ļoti daudz un acīmredzami pietrūkst cilvēkresursu. Tai pat laikā nekur internetā neredzu nevienu sludinājumu, ka dpd ir kāda brīva vakance.

25.01.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Papildināts dpdesgribusavupaku 25.01.2021

Ak jā, vēl kāda piebilde - par gaidīšanu arī ir jāmaksā. Tas tā, ja nu kādam ir noteikt minūšu skaits telefonā.

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 25.01.2021

Labdien!

Lai varētu veikt konkrētās situācijas izmeklēšanu, lūdzam Jūs nomainīt sūdzību, norādot DPD sūtījuma numuru, vai arī pievienot to komentārā.

Ar cieņu,
DPD

Papildināts dpdesgribusavupaku 25.01.2021

05815056545886 ir sūtījuma numurs.

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 26.01.2021

Sveicināti!

Pēc pieejamās informācijas, sūtījums ir piegādāts.

Atvainojamies ar sagādātajām neērtībām, saistībā ar sūtījuma piegādes kavējumiem!

Ar cieņu,
DPD

Sūdzība veiksmīgi atrisināta dpdesgribusavupaku 26.01.2021

Paldies! Sūtījums šodien tika saņemts.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes