LV RU
www.sudzibas.lv DPD Slikts serviss

DPD - Slikts serviss

Nododod paku pakomātā, netiek izsniegta pakas nodošanas apliecinājuma kvīts. Dpd darbinieks, kurš atrodas netālu, apliecina, ka šis automāts nesen ir sabojājies. Uz manu rakstisko pieprasījumu par šo problēmu Dpd atbild (citēju) : vēlamies jūs informēt, ka šobrīd nav iespējams noteikt sūtījuma atrašanās vietu un tas tiek uzskatāms par zaudētu. Ir reģistrēta neatbilstība, kuru izskatīs dpd kvalitātes nodaļa. Lūgums iesūtīt sūtījuma vērtību apliecinošu dokumentu. Ja dokumenti netiek iesūtīti, lieta tiek uzskatīta par slēgtu.
Rakstiski informēju, kurā skapī, kad, cikos nodota paka + uz pakas return uzlīme ar informāciju+ preču atgriešanas pavadzīme. Paka ir atrodama un identificējama. Sarakste par šo ilgst dienām ilgi!

15.01.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 18.01.2021

Labdien!

Informējam, ka esam saņēmuši Jūsu pieteikumu arī e-pastā, kur Jums tiks sniegta atbilde un pieņemtais lēmums.

Pateicamies par sapratni!

Ar cieņu,
DPD Kvalitātes nodaļa

E

Komentāri (1)

A aivina 15.01.2021

DPD vispār ir parodija, ne piegādātāji!Savu sūtījumu gaidu jau cik dienas un kad sazinos, tad atbilde vienmēr viena - Labdien! Ļoti atvainojamies, ka piegāde kavējas. Šobrīd lielo sūtījumu apjomu dēļ piegādes diemžēl kavējas. Jūsu paka šobrīd atrodas Rīgas terminālī un mēģināsim to piegādāt pēc iespējas ātrāk. Ideāls serviss!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes